Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-20 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-21  

|<<

   

 >>|

2012-11-20  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-19  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-20

Dz.U. nr: 3125

Gdynia: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

Gdynia: Ubezpieczenie środków transportu lądowego w zakresie OC, AC i NNW

Numer ogłoszenia: 456876 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie środków transportu lądowego w zakresie OC, AC i NNW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu środków transportu lądowego w zakresie:

a) Odpowiedzialności Cywilnej - za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów wyszczególnionych w części II SIWZ. Zakres ubezpieczenia - zgodnie z Ustawą z 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1152 ze późn. zmianami).

b) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów wyszczególnionych w części III SIWZ:

- na wypadek śmierci - suma ubezpieczenia 30.000,00 zł od osoby,

- na wypadek trwałego inwalidztwa (100%) - suma ubezpieczenia 30.000,00 zł od osoby,

c) Autocasco pojazdów (pełen zakres) - określonych w części IV SIWZ.

Ubezpieczenie Autocasco winno obejmować ubezpieczenie pełne z wyraźnie zaznaczonym zniesieniem udziału własnego w przypadku kradzieży czy napraw; przy naprawach zniesienie utraty wartości na części zamienne tzw. amortyzacja części; naprawy powypadkowe winny być dokonywane w autoryzowanych lub innych specjalistycznych warsztatach naprawczych przy użyciu części zamiennych nowych i oryginalnych; wartość pojazdu określona według katalogów Eurotax opcja sprzedaż; obowiązek rozliczenia szkód w systemie bezgotówkowym firma ubezpieczeniowa

- warsztat naprawczy. Wypłaty odszkodowań mają następować w kwotach brutto (Urząd Morski w Gdyni jest płatnikiem podatku VAT lecz nie stosuje jako jednostka budżetowa odliczeń podatku VAT).

Ubezpieczenie autocasco obejmuje szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu polegające na:

- uszkodzeniu pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek nagłego działania siły mechanicznej w momencie zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu, działania osób trzecich, w tym również włamania;

-uszkodzeniu lub utracie pojazdu wskutek takich zdarzeń losowych jak: powódź, zatopienie, uderzenie pioruna, pożar, wybuch, opad atmosferyczny, huragan, osuwanie lub zapadanie się ziemi, nagłe działanie czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu;

-uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej;

-kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia;

-uszkodzeniu pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.

Przebieg ubezpieczenia floty pojazdów należących do Urzędu Morskiego w Gdyni w okresie 01.01.2007 r. do 07.11.2012 r. stanowi część V SIWZ.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z umową, która stanowi część VI SIWZ.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- na zasadach określonych w § 4 wzoru umowy, stanowiącego część VI SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści umowy (z wyjątkiem ust. 2 a-c niniejszego paragrafu) wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie:

a) nabycia nowych środków transportu (klauzula automatycznego pokrycia nowo nabytego środka transportu),

b) zbycia środków transportu (zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej),

c) konieczności doubezpieczenia środków transportu po wypłacie odszkodowania,

d) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 (ze znaczkiem 1) Kodeksu cywilnego,

e) opóźnień zawinionych przez Zamawiajacego,

f) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych,

g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

h) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu,

i) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.

3. W przypadkach o których mowa w uat. 2 a -c, przeliczenia wysokości składki dokonuje się odpowiednio w oparciu o taryfy obowiązujące w dniu zawarcia podstawowej umowy ubezpieczenia.

4. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury które jest nieprzewidywalne lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności.

5. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81 - 338 Gdynia, pok. nr 44 - po uprzednim uzgodnieniu - fax: +48 58620 6743, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81 - 338 Gdynia, pok. nr 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 456876 z dnia 2012-11-19

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-20 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.