Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-08 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-09  

|<<

   

 >>|

2012-11-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-08

Dz.U. nr: 3117

Chełm: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych

Chełm: USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO 2013 r.

Numer ogłoszenia: 235315 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych, na które składa się ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialność cywilna Zamawiającego za szkody w mieniu i na osobie powstałe w związku z prowadzeniem działalności oraz posiadaniem, a także użytkowaniem nieruchomości, urządzeń, maszyn i innych składników mienia, obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, dobrowolne ubezpieczenia komunikacyjne autocasco, assistance i następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników Zamawiającego w czasie pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego w następujących przypadkach:

    a) wzrostu wartości ubezpieczanego majątku,

    b) nowo nabywanego mienia,

    c) podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/gwarancyjnych,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.92.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity z dnia 16 grudnia 2009 r. Dz.U. z 2010 r. nr 11, poz. 66 ze zm.), we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w punkcie 3.7 SIWZ tj. ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzęt elektroniczny od wszystkich ryzyk, pojazdy w zakresie ubezpieczenia obowiązkowego odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, pojazdy w zakresie ubezpieczenia dobrowolnego auto-casco i assistance, następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów, odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzonej działalności i użytkowanego mienia, następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników w czasie pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawarł co najmniej 3 umowy ubezpieczenia majątkowego i ubezpieczenia OC o wartości sum ubezpieczenia nie mniejszej niż sumy ubezpieczenia podane w ust. 3.10 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca winien posiadać pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 lipca 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. z Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12.2011 roku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - zakres ochrony ubezpieczeniowej - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lzpg.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, 22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1, pok. 244.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych 22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1, pok. 238.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 235315 z dnia 2012-11-07

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-08 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.