Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-05 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-06  

|<<

   

 >>|

2012-11-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-31  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-05

Dz.U. nr: 3114

Poznań: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

Poznań: Usługa ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej odpowiedzialności gospodarczej i ubezpieczenia pojazdów.

Numer ogłoszenia: 231637 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 88 63 300, faks 61 867 25 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej odpowiedzialności gospodarczej i ubezpieczenia pojazdów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I

Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w następującym zakresie:

1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

2. ubezpieczenie mienie od kradzieży z włamaniem i rabunku

3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych

4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Część II

Ubezpieczenie pojazdów OC, AC, NNW, ASS

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień z zakresu

    Część I

    Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w następującym zakresie:

    1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

    2. ubezpieczenie mienie od kradzieży z włamaniem i rabunku

    3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych

    4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

    5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

    Część II

    Ubezpieczenie pojazdów OC, AC, NNW, ASS

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II niniejszej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.22.20-0, 66.51.32.00-1, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.65.00-5, 66.51.93.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późno zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zakres ryzyk dodatkowych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl, www.bip.wokiss.pl/rckik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, pok.108..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, pok.108..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

2. Wymagany termin wykonania zamówienia:

Dla części I przez okres 12 miesięcy od dnia wystawienia polisy.

Dla części II przez okres 12 miesięcy od dnia wystawienia polisy.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

6. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8.3. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

9. Wymagania organizacyjne: 9.1. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 9.2. Na dzień ogłoszenia o udzielenie zamówienia Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców.

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

Część I - Dokumenty

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik Nr 2a - Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu Zamówienia z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości Zamówienia - dla Części I zamówienia.

Załącznik Nr 2b - Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu Zamówienia z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości Zamówienia - dla Części II zamówienia,

Załącznik Nr 3a - Zakres ryzyk podlegających ocenie przez Zamawiającego - dla Części I zamówienia.

Załącznik Nr 3b - Zakres ryzyk podlegających ocenie przez Zamawiającego - dla Części II zamówienia.

Załącznik Nr 4a - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

Załącznik Nr 4b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków Zamówienia.

Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych.

Załącznik nr 7a - Wzór umowy dla części I Zamówienia.

Załącznik nr 7b - Wzór umowy dla części II Zamówienia.

Część II - Opis przedmiotu Zamówienia

Załącznik Nr 8 - Dane Zamawiającego.

Załącznik Nr 9 - Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu Zamówienia - Część I zamówienia.

Załącznik Nr 10 - Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu Zamówienia - Część II zamówienia.

Załącznik Nr 11 - Opis budynków Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu.

Załącznik Nr 12 - Wykaz pojazdów Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu .

Załącznik Nr 13 - Karty pojazdów Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu .

Załącznik Nr 14 - Wykaz sprzętu elektronicznego przenośnego i stacjonarnego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu .

Załącznik Nr 15 - Szczególne Warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego - do części I Zamówienia .

Załącznik Nr 16 - Szczególne Warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego - do części II Zamówienia .

Załącznik Nr 17 - Tryb Obsługi Roszczeń Ubezpieczeniowych dla części I i II Zamówienia .

Załącznik nr 18 - Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - punktacja dla Części I Zamówienia.

Załącznik nr 19 - Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - punktacja dla Części II Zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I

Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w następującym zakresie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

    2. ubezpieczenie mienie od kradzieży z włamaniem i rabunku

    3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych

    4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II niniejszej SIWZ.

    5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.22.20-0, 66.51.32.00-1, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.65.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres ryzyk dodatkowych - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II

Ubezpieczenie pojazdów OC, AC, NNW, ASS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów OC, AC, NNW, ASS

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres ryzyk dodatkowych - 20


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 231637 z dnia 2012-10-31

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.