Numer ogłoszenia: 387148 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio , ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeźnio.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie
I część zamówienia:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia.
II część zamówienia:
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC).
III część zamówienia:
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem
i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Urząd Gminy
ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827 21 40 506
REGON: 000535468
2. Gminny Ośrodek Kultury w Brzeźniu
ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-20-44-613
REGON: 731515959
3. Gminna Biblioteka Publiczna w Brzeźniu
ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-20-44-607
REGON: 731515965
4. Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzeźniu
ul. Sieradzka 8, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-19-21-710
REGON: 731000758
5. Zespół Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu
ul. Szkolna 2, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-19-59-523
REGON: 000733756
6. Przedszkole w Barczewie
Barczew 2, 98-275 Brzeźnio
NIP: 872-22-85-771
REGON: 731591819
7. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim
Kliczków Wielki, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-19-59-434
REGON: 001149589
8. Szkoła Podstawowa im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie
Barczew 2, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-19-59-397
REGON: 001149661
9. Publiczne Przedszkole im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Brzeźniu
ul. Szkolna 2B, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-228-61-15
REGON: 7315911802
10. Szkoła Podstawowa im. J. Tuwima w Ostrowie
Ostrów 21, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-19-59-457
REGON: 001149595
11. Centrum Rekreacyjno- Szkoleniowy w Kliczkowie Wielkim
Kliczków Wielki 45A, 98-275 Brzeźnio
NIP: 827-22-89-651
REGON: 101010718
UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania
w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia na podstawie przedłożonych dokumentów;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia;
Oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego;
Wypełniony Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki;
2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;
3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,
w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;
4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia;
5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia;
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, Sekretariat, I piętro, pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie mienia Gminy Brzeźnio.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Brzeźnio.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna)UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 387148 z dnia 2012-10-08
Artykuł: <<< 2012-10-09 >>>