Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-09 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-10-10  

|<<

   

 >>|

2012-10-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-09

Dz.U. nr: 3097

Brzeźnio: Gmina Brzeźnio

Brzeźnio: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeźnio

Numer ogłoszenia: 387148 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio , ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeźnio.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:

ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie

I część zamówienia:

Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,

Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia.

II część zamówienia:

Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC).

III część zamówienia:

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem

i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:

1. Urząd Gminy

ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827 21 40 506

REGON: 000535468

2. Gminny Ośrodek Kultury w Brzeźniu

ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-20-44-613

REGON: 731515959

3. Gminna Biblioteka Publiczna w Brzeźniu

ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-20-44-607

REGON: 731515965

4. Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzeźniu

ul. Sieradzka 8, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-19-21-710

REGON: 731000758

5. Zespół Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu

ul. Szkolna 2, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-19-59-523

REGON: 000733756

6. Przedszkole w Barczewie

Barczew 2, 98-275 Brzeźnio

NIP: 872-22-85-771

REGON: 731591819

7. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim

Kliczków Wielki, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-19-59-434

REGON: 001149589

8. Szkoła Podstawowa im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie

Barczew 2, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-19-59-397

REGON: 001149661

9. Publiczne Przedszkole im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Brzeźniu

ul. Szkolna 2B, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-228-61-15

REGON: 7315911802

10. Szkoła Podstawowa im. J. Tuwima w Ostrowie

Ostrów 21, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-19-59-457

REGON: 001149595

11. Centrum Rekreacyjno- Szkoleniowy w Kliczkowie Wielkim

Kliczków Wielki 45A, 98-275 Brzeźnio

NIP: 827-22-89-651

REGON: 101010718

UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

    Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania

    w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia na podstawie przedłożonych dokumentów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia;

    Oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego;

Wypełniony Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy

w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:

1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki;

2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;

3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,

w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;

4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia;

5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;

6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

Warunki zmian:

a) inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;

b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia;

c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, Sekretariat, I piętro, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie mienia Gminy Brzeźnio.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia:

    Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,

    Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

    Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Brzeźnio.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna)UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 387148 z dnia 2012-10-08

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.