Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-05 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-10-08  

|<<

   

 >>|

2012-10-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-05

Dz.U. nr: 3095

Proama zabierze 200 tys. klientów multiagencjami

(Proama)

+ Proama najlepszym startupem dziesięciolecia

+ Agenci otrzymają wyższe prowizje za odnowienia

 

Proama zdobyła już 170 tysięcy klientów, a jej portfel rośnie o 30 tysięcy nowych umów miesięcznie. Oznacza to, że na koniec roku ubezpieczyciel będzie obsługiwał już nawet 250 tysięcy osób. Po roku działalności to wynik kilkukrotnie lepszy od wszystkich komunikacyjnych startup-ów, które wchodziły na polski rynek w ostatnim dziesięcioleciu.

Przez rok Proama wyciągnie przez multiagencje 200 tysięcy klientów.

Kluczem do sukcesu ma być multikanałowość. Robert Sokołowski, dyrektor polskiego oddziału, podkreśla: "Jesteśmy zadowoleni ze wszystkich kanałów. Wszystkie są dochodowe. Nie preferujemy jednego kanału nad drugim." Jednocześnie przyznaje, że 82% sprzedaży pochodzi z kanału agencyjnego, czy multiagencyjnego, a reszta dopiero to tradycyjne kanały directowe.

Ubezpieczyciel chwali przy tym przyjętą strategię skoncentrowania się na bezpiecznym segmencie klientów. Współczynniki szkodowe pod względem częstości są poniżej średniej rynkowej. Dla nowego biznesu takie wyniki mogą być obiecujące choć finalne liczby będzie można poznać oczywiście dopiero za jakiś czas.

Wyższe prowizje odnowieniowe dla agentów mogą ochronić bezpieczny portfel Proamy.

Prowizja za odnowienie

Firma dba o multiagentów i swój bezpieczny portfel. Metodą na zachowanie lojalności agentów i utrzymanie portfela może być niespotykana dotychczas na polskim rynku oferta prowizyjna. Rynek huczy aż od informacji, że Proama ma płacić przy odnowieniach agentom o punkt więcej niż wynosi ich standardowa prowizja przy zawarciu nowej umowy ubezpieczenia.

Ubezpieczyciel nie potwierdza 1% choć przyznaje, że pracuje nad nowatorską ofertą odnowieniową. (MaB)

Za:

Informacja własna

 

Zobacz firmy: Proama

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.