Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-04 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-10-05  

|<<

   

 >>|

2012-10-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-04

Dz.U. nr: 3094

Ubezpieczyciele dostrzegają potencjał sieci

(Link 4, Makro, MetLife, MetLife Amplico, Tesco, Wal-Mart)

+ Link4 zaczyna współpracę z siecią Makro

+ MetLife sprzedaje w Wal-Mart ubezpieczenia na życie

 

Link4 od początku roku 2013 będzie oferował swoje produkty w sieci Makro. Już teraz sprzedaje ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w sklepach Tesco. Marek Baran, rzecznik Link4, mówi, że jest to jeden z kanałów sprzedaży ubezpieczyciela. Dodaje, że w Makro będzie można kupić ubezpieczenia majątkowe dla małego biznesu.

Taka forma dystrybucji rozwija się też w USA. MetLife, właściciel MetLife Amplico w Polsce, rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń na życie w amerykańskiej sieci sklepów Wal-Mart. Celem jest zwiększenie bezpośredniego dotarcia z ubezpieczeniami do klientów. W planie biznesowym założono, że ubezpieczyciel do 2016 roku zmniejszy wydatki o 600 mln USD. (ZDZ)

Za:

Rzeczpospolita, nr 232 (2012-10-04), str. B9, Zuzanna Reda-Jakima, Polisa z supermarketu

 

Zobacz firmy: Link 4, Makro, MetLife, MetLife Amplico, Tesco, Wal-Mart

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-04 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.