+ Link4 zaczyna współpracę z siecią Makro
+ MetLife sprzedaje w Wal-Mart ubezpieczenia na życie
Link4 od początku roku 2013 będzie oferował swoje produkty w sieci Makro. Już teraz sprzedaje ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w sklepach Tesco. Marek Baran, rzecznik Link4, mówi, że jest to jeden z kanałów sprzedaży ubezpieczyciela. Dodaje, że w Makro będzie można kupić ubezpieczenia majątkowe dla małego biznesu.
Taka forma dystrybucji rozwija się też w USA. MetLife, właściciel MetLife Amplico w Polsce, rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń na życie w amerykańskiej sieci sklepów Wal-Mart. Celem jest zwiększenie bezpośredniego dotarcia z ubezpieczeniami do klientów. W planie biznesowym założono, że ubezpieczyciel do 2016 roku zmniejszy wydatki o 600 mln USD. (ZDZ)
Za:
Rzeczpospolita, nr 232 (2012-10-04), str. B9, Zuzanna Reda-Jakima, Polisa z supermarketu
Zobacz firmy: Link 4, Makro, MetLife, MetLife Amplico, Tesco, Wal-Mart
Artykuł: <<< 2012-10-04 >>>