Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-01 >>>

 

Świat

 

Nawigacja

2012-10-02  

|<<

   

 >>|

2012-10-01  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-09-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-01

Dz.U. nr: 3091

Google porównuje reklamy ubezpieczycieli

(Beat That Quote, Google, Zieltraffic)

Google wprowadza kolejne ułatwienia dla ubezpieczycieli w swoim flagowym produkcie - przeglądarce internetowej. Po płatnych linkach przyszła kolej na reklamy porównawcze.

Google kupił w marcu 2011 r. platformę internetową konfrontującą oferty brytyjskich ubezpieczycieli, Beat That Quote, za niespełna 38 mln funtów. Na bazie podobnych serwisów internetowych (związanych z hipoteką, bankowością) Google zbudował kolejny segment swoich przyszłych zysków - reklamy porównawcze.

Google pozyskał oferty z 30-40% rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Wielkiej Brytanii.

Obecnie całe przedsięwzięcie jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Na razie zostały uruchomione wyłącznie reklamy porównawcze związane z ubezpieczeniami samochodowymi pochodzące z rynku brytyjskiego. W bazie znajdują się oferty od ponad 120 brytyjskich sprzedawców ubezpieczeń samochodowych. Oznacza to, że Google udało się pozyskać 30-40% rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Wielkiej Brytanii.

"Wszelkie nowinki promocyjno-reklamowe Google najpierw skrupulatnie testuje na swoich najważniejszych rynkach anglojęzycznych: w USA oraz Wielkiej Brytanii. Czasami także rozszerza to o Niemcy. Gdy wszystko pójdzie zgodnie z planem, to z pewnością minie kolejne kilka, kilkanaście miesięcy, zanim ta usługa pojawi się także u nas" - mówi Dariusz Geiger z firmy Zieltraffic zajmującej się e-marketingiem dla firm ubezpieczeniowych. (ANT)

Za:

Zieltraffic

 

Zobacz firmy: Beat That Quote, Google, Zieltraffic

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-01 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.