Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada reklamę ubezpieczenia na życie "Moi Bliscy" - produktu oferowanego przez 4Life Direct. Reklama jest analizowana, ponieważ może wprowadzać odbiorców w błąd.
Ubezpieczenie "Moi Bliscy" może kupić każdy, kto nie skończył 85 lat. Hasło reklamowe głosi, że ubezpieczony będzie płacił 1 zł dziennie.
Reklama "Moi Bliscy" może wprowadzać w błąd. |
|
|
Jednak przykładowo, gdy złotówkę dziennie będzie płacił 65-latek, rodzina w razie jego śmierci dostanie 1 tys. zł. Jeżeli klient ten chciałby się ubezpieczyć na 50 tys. zł, to miesięcznie musi płacić 406 zł.
Hubert Szymański, konsultant 4Life Direct, podkreśla, że klienci nie powinni kierować się informacjami z reklamy, ale wybrać dla siebie najbardziej optymalną opcję. (KW)
Za:
Wyborcza.biz (2012-09-19), anpop, UOKiK prześwietla reklamę polisy "Moi Bliscy". Wprowadza w błąd?
Zobacz firmy: 4Life Direct, UOKiK
Artykuł: <<< 2012-09-21 >>>