Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-09-21 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-09-24  

|<<

   

 >>|

2012-09-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-09-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-09-21

Dz.U. nr: 3085

UOKiK bada reklamę ubezpieczenia "Moi Bliscy"

(4Life Direct, UOKiK)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada reklamę ubezpieczenia na życie "Moi Bliscy" - produktu oferowanego przez 4Life Direct. Reklama jest analizowana, ponieważ może wprowadzać odbiorców w błąd.

Ubezpieczenie "Moi Bliscy" może kupić każdy, kto nie skończył 85 lat. Hasło reklamowe głosi, że ubezpieczony będzie płacił 1 zł dziennie.

Reklama "Moi Bliscy" może wprowadzać w błąd.

Jednak przykładowo, gdy złotówkę dziennie będzie płacił 65-latek, rodzina w razie jego śmierci dostanie 1 tys. zł. Jeżeli klient ten chciałby się ubezpieczyć na 50 tys. zł, to miesięcznie musi płacić 406 zł.

Hubert Szymański, konsultant 4Life Direct, podkreśla, że klienci nie powinni kierować się informacjami z reklamy, ale wybrać dla siebie najbardziej optymalną opcję. (KW)

Za:

Wyborcza.biz (2012-09-19), anpop, UOKiK prześwietla reklamę polisy "Moi Bliscy". Wprowadza w błąd?

 

Zobacz firmy: 4Life Direct, UOKiK

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-09-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.