Artykuł: <<< 2012-07-23 >>> Data publikacji: 2012-07-23 Dz.U. nr: 3041 Ubezpieczyciele w mediach społecznościowych (Allianz, Aviva, Axa, Brand24, Ergo Hestia, Forbes, Generali, HDI, Liberty Direct, Link4, PZU, Proama, Warta) + Forbes tworzy ranking aktywności ubezpieczycieli w mediach społecznościowych + Ubezpieczyciele oceniani pod kątem kontaktu z użytkownikiem oraz udostępnianych treści Forbes, we współpracy z Brand24, ocenił działalność ubezpieczycieli w mediach społecznościowych. Aby to zrobić, określił, o których markach najwięcej było w sieci między 20 kwietnia a 20 czerwca 2012 r. Następnie eksperci, zajmujący się mediami społecznościowymi - Natalia Hatalska, Radek Dudka, Michał Górecki, Kamil Niemira oraz Michał Sadowski - ocenili aktywność pierwszych 10 firm ubezpieczeniowych z zestawienia. Najlepiej w mediach społecznościowych porusza się Ergo Hestia. |
|
|
Przyznawano od 0 do 5 punktów każdej z firm w 10 kategoriach, m.in. oryginalność treści udostępnianych przez ubezpieczycieli na swoich profilach, wykorzystanie materiałów foto i wideo, jak prowadzący fanpage nawiązują bądź podtrzymują kontakt z użytkownikami. Przyznano także dodatkowe punkty za obecność w poszczególnych mediach. Maksymalnie można było uzyskać 400 punktów. Zbadano aktywność: Allianz, Avivy, Axy, Ergo Hestii, Generali, HDI, Liberty Direct, Link4, Proamay, PZU i Warty. Pierwsze trzy miejsca zajęli: 1. Ergo Hestia - 266 punktów 2. Allianz - 240 punktów 3. Link4 - 231 punktów (DMD) Za: Forbes.pl, Paweł Luty, Najlepsi ubezpieczyciele w social media Zobacz firmy: Allianz, Aviva, Axa, Brand24, Ergo Hestia, Forbes, Generali, HDI, Liberty Direct, Link4, PZU, Proama, Warta Artykuł: <<< 2012-07-23 >>> Forbes, we współpracy z Brand24 , ocenił działalność ubezpieczycieli w... Prześlij artykuł Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |