Proces sprzedaży produktów ubezpieczeniowych Warty w sieciach bankowych uzgadniany jest już na etapie negocjacji warunków umowy. Kluczowym zagadnieniem jest tu adekwatne dopasowanie danego produktu ubezpieczeniowego do profilu nabywcy.
Kluczowym zagadnieniem jest adekwatne dopasowanie danego produktu ubezpieczeniowego do profilu nabywcy. |
|
|
Współpracujemy z bankami przy ustalaniu procedur sprzedaży, kładąc nacisk na Rekomendacje dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi
Związku Banków Polskich przyjętej w 2009 roku. Jest w niej mowa o obowiązku banku dołożenia należytej staranności, aby ochrona ubezpieczeniowa uwzględniała potrzeby klienta. Po naszej stronie pozostaje oczywiście wspieranie naszych kontrahentów.
Ciągłe doskonalenie
Ze względu na kluczowy charakter działań edukacyjnych w sieciach bankowych, w Warcie wyodrębniony został Departament Bancassurance, skupiający się wyłącznie na rozwijaniu kompetencji w zakresie współpracy z sektorem bankowym. Jednym z jego podstawowych zadań jest ciągłe prowadzenie szkoleń dla pracowników banków, realizowane przez działających w terenie menedżerów. W sposób ciągły udoskonalane są również przez nas edukacyjne systemy e-learningowe.
Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe aspekty, minimalizacja ryzyka następuje na każdym z możliwych etapów współpracy z bankami.
Monika Woźniak Wołek
Dyrektor Departamentu Bancassurance w Warcie i Warcie Życie
Zobacz firmy: Warta, ZBP
Artykuł: <<< 2011-05-25 >>>