Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-10-21 >>>

 

Świat

 

Nawigacja

2009-10-22  

|<<

   

 >>|

2009-10-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-10-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-10-21

Dz.U. nr: 2352

Świat w skrócie

(Aviva, Brown & Brown, PRIMA)

+ Aviva ma nadzieję na przejęcie klientów na rynku amerykańskim od konkurentów, którzy ucierpieli podczas kryzysu. Chris Littlefield, szef amerykańskich operacji grupy, wskazuje, że pojawiły się możliwości dla firm mniej znanych w USA, dlatego, że znane marki znacząco ucierpiały. Chodzi przede wszystkim o sprzedaż produktów emerytalnych z gwarantowanymi stopami zwrotu. Aviva w I połowie 2009 r. zwiększyła sprzedaż indywidualnych rent stałych (fixed annuities) o 33% do 4,2 mld USD.

+ Firma brokerska Brown & Brown w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2009 r. zmniejszyła zysk o ponad 2% do 130 mln USD. Łączne przychody brokera wzrosły o 1% i na koniec września br. osiągnęły poziom 754 mln USD.

+ Zdaniem Public Risk Management Association wynagrodzenia brokerów powinny być w pełni jawne zarówno co do formy płatności, jak i wszystkich źródeł dochodów. Ujawnianie tych informacji powinno być obowiązkowe. (AS)

Za:

Bloomberg, Business Insurance, Reuters

 

Zobacz firmy: Aviva, Brown & Brown, PRIMA

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-10-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.