Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2000-12-13 >>>

 

Polska (ubezpieczenia)

 

Nawigacja

2000-12-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

 

Data publikacji: 2000-12-13

Marketing w ubezpieczeniach

Towarzystwa ubezpieczeń, towarzystwa emerytalne podobnie jak i inne firmy muszą pokazywać konsumentom swoje produkty. Najbardziej widoczna i spektakularna jest reklama. Zmasowany jej atak mieliśmy na przykład przyjemność oglądać po wejściu w życie reformy emerytalnej. Do dziś większości emerytura kojarzy się z sielankowymi obrazami pokazywanymi wtedy przez towarzystwa emerytalne.`

Inną metodą do tarcia do potencjalnych ubezpieczonych stosowaną przez towarzystwa jest sponsoring akcji charytatywnych lub imprez kulturalnych. Wybierają przy tym zwykle fundacje, akcje, wydarzenia duże i sprawdzone takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, czy produkcje takich hitów filmowych jak Pan Tadeusz, czy Ogniem i Mieczem.

Prawo i gospodarka, nr 290, Dodatek Ubezpieczenia, str. II, Małgorzata Dragan, Marketing niejedno ma imię

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2000-12-13 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.