Towarzystwa ubezpieczeń, towarzystwa emerytalne podobnie jak i inne firmy muszą pokazywać konsumentom swoje produkty. Najbardziej widoczna i spektakularna jest reklama. Zmasowany jej atak mieliśmy na przykład przyjemność oglądać po wejściu w życie reformy emerytalnej. Do dziś większości emerytura kojarzy się z sielankowymi obrazami pokazywanymi wtedy przez towarzystwa emerytalne.`
Inną metodą do tarcia do potencjalnych ubezpieczonych stosowaną przez towarzystwa jest sponsoring akcji charytatywnych lub imprez kulturalnych. Wybierają przy tym zwykle fundacje, akcje, wydarzenia duże i sprawdzone takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, czy produkcje takich hitów filmowych jak Pan Tadeusz, czy Ogniem i Mieczem.
Prawo i gospodarka, nr 290, Dodatek Ubezpieczenia, str. II, Małgorzata Dragan, Marketing niejedno ma imię
Artykuł: <<< 2000-12-13 >>>