Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2000-10-06 >>>

 

Polska (ubezpieczenia)

 

Nawigacja

2003-02-18  

|<<

   

 >>|

2000-10-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

 

Data publikacji: 2000-10-06

Sprzedaż ubezpieczeń w sieci

Szansą na obniżenie kosztów sprzedaży polis może być ich sprzedaż w Internecie. Dzięki e-dystrybucji koszty mogą spaść nawet o 12 proc. Klient zaś zyskuje nie tylko na niższej cenie, ale także oszczędza czas i uzyskuje dostęp do kompleksowej oferty. Według raportu Swiss Re, za pośrednictwem Internetu najlepiej sprzedają się polisy samochodowe. Ta drogą dystrybuuje się 16 proc. ubezpieczeń komunikacyjnych. W Polsce przez ostatnie lata ubezpieczyciele nie podwyższali cen polis samochodowych, co stało się przyczyną ich dużych strat finansowych. Sprzedaż polis w Internecie może pomóc obniżyć przynajmniej koszty zawierania umów. Problem w tym, że kierownictwo działających w Polsce towarzystw jest sceptycznie nastawiona do elektronicznej dystrybucji polis samochodowych.

Puls Biznesu, nr 194, str. 23, Katarzyna Jaźwińska, E-ubezpieczenia zyskują popularność

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2000-10-06 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.