Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2022-07-05 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2022-07-06  

|<<

   

 >>|

2022-07-05  

<<<

>>>

 >>|

2022-07-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2022-07-05

Dz.U. nr: 5523

Budując markę Uniqa...

(Axa, Instytut Polska Przyszłości, Uniqa)

Nie jest łatwo pokazać ideę ubezpieczeń w kampanii reklamowej. Myślenie o ubezpieczeniu jest bardzo schematyczne, standardowe. To sprawia, że trudno przedstawić ubezpieczenia w inspirujący sposób. Niemniej, niezmiennie do tego dążymy. Jako Uniqa chcemy się wyróżniać i zbudować znaną, mocną markę.

- Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Uniqa

 

Początkiem opowieści o podejściu do reklamowania Uniqi musi być moment...

Całość liczy znaków: 5304


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.