Artykuł: <<< 2018-08-01 >>> Data publikacji: 2018-08-01 Dz.U. nr: 4544 Magia czy iluzja zniżek (Apple, Ergo Hestia, Gefion, Huawei, PZU, Proama, Xiaomi) Trudno postrzegać zniżki w ubezpieczeniach jako efektywny chwyt marketingowy. W istocie są one raczej wspomnieniem po sztywnych taryfach, które agent dostosowywał do przypadku danego klienta. Wspomnieniem, które weszło w nawyk i które bezrefleksyjnie odtwarzamy, choć pricing w ubezpieczeniach zmienił się diametralnie. Ale pod względem mentalności sprzedażowej ciągle tkwimy w "segregatorze z taryfą".
- Ida Krzemińska-Albrycht Ubezpieczyciele przyzwyczaili klientów do zniżek. Na starcie 60%, 70% zniżki,... Całość liczy znaków: 5600 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |