Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Ostatnie Dzienniki:

Artykuł: <<< 2018-07-09 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2018-07-10  

|<<

   

 >>|

2018-07-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-07-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-07-09

Dz.U. nr: 4525

Do jednej bramki

(Link4)

Era "wystawiaczy polis" powoli się kończy. Nie wystarczy już, żeby agent poprosił klienta o okazanie dowodu i w kilka sekund sprzedał mu podstawowe ubezpieczenie. Dziś liczy się aktywna sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji. Jeśli agenci będą pamiętać nawet o najprostszych działaniach, takich jak ustawienie w kalendarzu przypomnień o zbliżających się odnowieniach umów klientów, to będą w stanie "wycisnąć" ze swojego lokalnego rynku dużo więcej, niż dotychczas.

- Łukasz Jantz, dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej w Link4.

 

Dzięki aktywnej współpracy z multiagencjami mamy dużą swobodę w kontaktach z...

Całość liczy znaków: 4193


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.