Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-07-06 >>>

 

Profit z tego taki

 

Nawigacja

2018-07-09  

|<<

   

 >>|

2018-07-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-07-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-07-06

Dz.U. nr: 4524

Amerykański sen o niepotędze

(AIG, Amazon, Apple, Coca-Cola, Colonnade, Concordia, Facebook, Generali, Google, Gothaer, McDonald's, Microsoft, PZU, Pramerica, Prudential Financial, Samsung, Unum, VIG)

Ponoć są firmy, dla których bardziej liczy się jakość sprzedaży, a nie jej ilość. A przynajmniej tak mówią - no bo co zresztą mówić, gdy udział w rynku sięga 1%? I co mówić, gdy silny właściciel zza wielkiej wody nagle uznaje, że nie ma sensu dłużej trzymać polskiego biznesu?

Skruszeć może nawet najmocniejsze poczucie wyjątkowości, zelżeć może najsilniejsze przywiązanie do marki. Takie, z jakiego słynęła Pramerica i grupa jej sprzedażowych wyznawców.

- Karolina Zysk-Wieczorek

 

Sprzedaż biznesu jasno pokazuje, że z daną spółką / oddziałem coś jest nie...

Całość liczy znaków: 4679


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.