Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Ostatnie Dzienniki:

Artykuł: <<< 2018-06-27 >>>

 

AllBright

 

Nawigacja

2018-06-28  

|<<

   

 >>|

2018-06-27  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-06-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-06-27

Dz.U. nr: 4517

Nie być mniej profesjonalnym niż totolotek

Ubezpieczyciele mają wiedzę, mają doświadczenie, mają dane. A z uporem maniaka pokazują się klientom jako ci, którzy ciągle potrzebują korekt. Bo jak inaczej klient ma interpretować wyższą składkę przy następnej umowie, po tym jak ubezpieczyciel wypłacił odszkodowanie? Ewidentnie wychodzi na to, że ubezpieczyciel musi sobie szkodę klienta odbić. A jeszcze gorzej, jak szkód było wiele - wtedy ratowanie budżetu odbędzie się kosztem całej rzeszy klientów zawierających nowe umowy.

- Ida Krzemińska-Albrycht

 

Wielu klientów, którzy tracą zniżki po szkodzie, jest przekonanych, że w ten...

Całość liczy znaków: 3771


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.