Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-05-29 >>>

 

Axa Partners jest i dla Ciebie

 

Nawigacja

2018-05-30  

|<<

   

 >>|

2018-05-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-05-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-05-29

Dz.U. nr: 4498

Doświadczenie, które procentuje

(AXA Partners)

Jako grupa jesteśmy aktywni w branży turystycznej od ponad 60 lat. Od początku naszą przewagą była sieć obejmująca cały świat - niezależnie od kraju zdarzenia, byliśmy w stanie skontaktować się z naszym centrum alarmowym i skorzystać z sieci placówek medycznych w każdym zakątku globu.

- Tomáš Mrnka, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, AXA Partners CEE

 

Bogate doświadczenia w świadczeniu usług assistance dla innych ubezpieczycieli skłoniły nas do stworzenia własnego produktu skierowanego do klienta indywidualnego, z którym wystartowaliśmy w Europie Środkowej w 2011 r., a w Polsce w 2014 r.

100% doświadczeń

Skąd taka decyzja? Ze względu na fakt, że ogrom spraw, w których pomogliśmy klientom, pokazał nam, czego klienci naprawdę potrzebują. Dla ubezpieczyciela na 100 jego klientów, szkoda spotyka 2-3. Co oznacza, że jego doświadczenie plasuje się na takim samym poziomie - 2-3%. Dla nas zaś klienci potrzebujący pomocy to 100% obsługiwanych przez nas osób. To spowodowało, że byliśmy w stanie zbudować bogate know-how, dzięki któremu wiemy, jak produkt powinien wyglądać, żebyśmy mogli maksymalnie klienta wesprzeć.

Produkt dla 95% klientów

Przy tworzeniu travelki przyjęliśmy sobie za cel, żeby odpowiedzieć na potrzeby 95% klientów. Tak aby prawie każdy Polak, który się u nas ubezpieczy, miał produkt zaspokajający jego potrzeby. Podstawą były dla nas wysokie limity. Klienci nie wiedzą, jak dużo może kosztować pobyt w szpitalu czy transport. Nie myślą o tym, że po wypadku na stoku Austriak czy Włoch weźmie prawnika i zażąda rekompensaty za szkodę. My wiemy. Dlatego chcieliśmy, by praktycznie nie zdarzały się sytuacje, że komuś zabraknie sumy ubezpieczenia.

Kolejną kwestią była zasada "no surprises". Jeśli ktoś jedzie zimą do Włoch, to naprawdę możemy się spodziewać, że kupuje ubezpieczenie na wyjazd narciarski. Dlatego już w podstawowym produkcie dajemy ochronę obejmującą rekreacyjne uprawianie sportów. Klienta nie powinno nic zaskoczyć.

No i oczywiście szybkość oraz wygoda zawarcia umowy. Od początku chcieliśmy mieć dystrybucję w pełni online. Udało nam się stworzyć narzędzie, które działa sprawnie, w którym klient cały czas widzi, co i za jaką cenę kupuje, i które dzięki technologii responsive design jest wygodne w użyciu także na urządzeniach mobilnych. Nasz serwis nie odstrasza hermetycznym językiem. Nie pytamy, czy ubezpieczający będzie również ubezpieczonym, ale raczej: czy kupujesz ubezpieczenie dla siebie, rodziny czy znajomych. Mocno też stawiamy na naszą obecność w interencie - jesteśmy dobrze wyszukiwalni, inwestujemy w reklamy Google'a, pamiętamy o obecności w mediach społecznościowych.

Klienci potrzebujący pomocy to 100% obsługiwanych przez nas osób - to dało nam bogate know-how.

Wymagania o 200% w górę

Sami klienci ciągle się zmieniają. Polacy bogacą się. Coraz więcej wyjeżdżają, wybierają coraz chętniej egzotyczne kierunki. Ostatnio w modzie są Wietnam i Tajlandia, ale też dużo spraw mamy z Nepalu. Z bliższych destynacji popularne są Grecja, Chorwacja, Bułgaria, Hiszpania, Włochy, nierzadko Albania. Zmienia się styl podróżowania. To już nie "turystyka słoikowa" sprzed 20 lat - namiot w Chorwacji i jedzenie zabrane w plecaku. Dziś Polacy na wczasach więcej konsumują - idą do dobrych restauracji, korzystają z dodatkowych atrakcji, wykupują dodatkowe aktywności dla dzieci.

Jednocześnie stają się coraz bardziej wymagający. Kiedyś klient był zachwycony, że ktoś mu za granicą umówił wizytę u lekarza. Dziś klient podaje swój plan dnia i informuje, kiedy ma pół godziny przerwy, by móc lekarza przyjąć w swoim pokoju hotelowym. A ja jestem dumny z tego, że my potrafimy tych coraz bardziej wymagających klientów zadowolić, ponieważ doświadczenie klienta jest dla nas na pierwszym miejscu. Wiele się uczymy od klientów, których zawsze prosimy o ocenę usługi w systemie gwiazdkowym oraz o ewentualne opinie. Dzięki temu wiemy, w czym moglibyśmy klientom pomóc jeszcze bardziej - od kwestii takich jak zadbanie o to, by w zamawianych przez nas taksówkach zawsze była klimatyzacja, aż po sugestie, że klienci oprócz organizacji pomocy, chcieliby również wsparcia w aspektach prawnych związanych z danym zdarzeniem.

Ponieważ internet nie ma granic, nasi partnerzy oczekują od nas wsparcia na wszystkich rynkach. A my im je zapewniamy.

300% normy

Widzimy również, że klienci są coraz bardziej samodzielni przy organizowaniu wyjazdu. Korzystają z porównywarek hoteli, lotów, wycieczek czy... ubezpieczeń turystycznych. Powstaje coraz więcej firm wspierających tę samodzielność klienta i oferujących mu swoje usługi, np. firmy podpowiadające, jak najtaniej dolecieć z miejsca A do B.

My chętnie wchodzimy w partnerstwa B2B z graczami z branży turystycznej. Spotykamy się z partnerem, rozmawiamy o jego strategii, poznajemy jego klientów i przygotowujemy najlepszy dla niego produkt. Nierzadko są to rozwiązania unikalne dla danego biznesu.

Ponieważ ogromna część ruchu w branży dzieje się w internecie, to mały start-up z Polski czy Czech jest w stanie błyskawicznie zaistnieć na światowych rynkach. W internecie granice nie mają znaczenia. Partnerzy oczekują od nas, że będziemy w stanie ich wspierać na wszystkich rynkach, na których zaczną działać. A my spełniamy ich oczekiwania - nasz zasięg, międzynarodowa obecność oraz bogate doświadczenia procentują.

Tomáš Mrnka

Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, AXA Partners CEE


Partnerem artykułu jest Axa Partners.

Zobacz firmy: AXA Partners

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-05-29 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.