Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Ostatnie Dzienniki:

Artykuł: <<< 2018-03-06 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-03-07  

|<<

   

 >>|

2018-03-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-03-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-03-06

Dz.U. nr: 4442

Co tam panie w likwidacji

(KNF, SN, TVN, Uniqa)

Można mieć wrażenie, że wszyscy gonią ostatnio tylko za sprzedażą. Bo to i wszelkie możliwe cele, i kongresy sprzedażowe, i cele, i IDD, i cele, i spotkania, i cele, i wszelkie inne możliwe wysiłki, i jeszcze raz cele. Nie ma ubezpieczyciela bez celów sprzedażowych. Nie ma ubezpieczyciela bez nacisku na sprzedaż i bez wyciskania sprzedaży.

Nie ma szans, by ubezpieczyciel tylko stworzył dobry produkt (dobre warunki, dobrą likwidację) i by wtedy sami klienci / pośrednicy przyszli.

- Marcin Z. Broda o brutalnej rzeczywistości

 

Nie ma ubezpieczyciela bez sprzedaży. Prawda. My w takim razie popatrzmy, co...

Całość liczy znaków: 7545


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.