Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Ostatnie Dzienniki:

Artykuł: <<< 2018-02-05 >>>

 

SALTUS: jedna marka, wiele wyzwań

 

Nawigacja

2018-02-06  

|<<

   

 >>|

2018-02-05  

<<<

>>>

 >>|

2018-02-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-02-05

Dz.U. nr: 4421

SALTUS Ubezpieczenia: unifikacja

(Saltus)

Od teraz występujemy już wyłącznie pod marką SALTUS Ubezpieczenia. Kryją się za nią dwa nasze towarzystwa ubezpieczeniowe: SALTUS TUW, oferujący produkty majątkowe i osobowe, oraz SALTUS TU ŻYCIE SA, ze swoją ofertą produktów życiowych.

- Grzegorz Buczkowski, prezes Saltusa

 

Zdaję sobie sprawę, że tytuł brzmi jak kolejna część "Terminatora", ale to dobrze. Wprawdzie nie jesteśmy z kosmosu, tylko z Sopotu, ale mamy ambicję gwarantowania totalnej ochrony w ramach oferowanych przez nas produktów ubezpieczeniowych. Te zaś występowały dotąd w określonym dualizmie brandowym, co ani nam, ani naszym klientom i kontrahentom nie ułatwiało współpracy. Postanowiliśmy więc zunifikować naszą identyfikację i od teraz występujemy już wyłącznie pod marką SALTUS Ubezpieczenia. Kryją się za nią dwa nasze towarzystwa ubezpieczeniowe: SALTUS TUW, oferujący produkty majątkowe i osobowe, oraz SALTUS TU ŻYCIE SA ze swoją ofertą produktów życiowych.

Nasza moc

Produkty dla "Kowalskiego" dostępne są głównie w sieciach detalicznych współpracujących z nami dystrybutorów, w porozumieniu z którymi - co pragnę podkreślić - przeprowadziliśmy cały proces rebrandingu. W detalu majątkowym stawiamy mocno na ubezpieczenie mieszkaniowe oraz NNW, natomiast w życiu - proponujemy nieskomplikowany ale kompleksowy produkt zabezpieczający życie ubezpieczonego i jego rodziny. Mieszkaniowe, NNW, a dodatkowo także ubezpieczenie podróżne oferujemy również w sprzedaży directowej, pod adresem direct.saltus.pl lub telefonicznie. Poza tymi ubezpieczeniami mamy także pełną gamę indywidualnych ubezpieczeń PPI. To bez wątpienia nasza mocna strona. Ochronę w tym zakresie zapewniamy już od dziesiątków lat. Korzysta z niej prawie milion osób.

Leży nam na sercu propagowanie idei wzajemności, dla której - szczęśliwie - jest teraz dobry klimat w ubezpieczeniach.

Jeśli chodzi o ubezpieczenia dla korporacji, w rozumieniu tych skierowanych do pracowników firm i instytucji, to mówimy przede wszystkim o naszym grupowym ubezpieczeniu zdrowotnym SALTUS Zdrowie. Nie jestem skory do przechwałek, ale uważamy to ubezpieczenie za hit. To wyjątkowa na rynku konstrukcja produktu, ponad 1,5 tys. placówek medycznych w Polsce, własne call center umawiające wizyty pod jednym numerem telefonu, dedykowana aplikacja mobilna. A to nie koniec, bo w 2018 roku pojawią się kolejne aspekty tuningujące ten produkt w kierunku jeszcze bardziej atrakcyjnego. Zwiększamy nasze siły sprzedażowe w tym zakresie, więc brokerzy i agenci, do których jeszcze nie dotarliśmy z ofertą, powinni się nas spodziewać. A żeby oferta, z którą się pojawimy, była jeszcze bardziej kompleksowa - odświeżamy nasze grupowe ubezpieczenie na życie VERTUS.

Dobry klimat

Na koniec jeszcze słowo o TUW-ie. Leży nam na sercu propagowanie idei wzajemności, dla której - szczęśliwie - jest teraz dobry klimat w ubezpieczeniach. Zmotywowało nas to do pracy nad zupełnie nowym projektem, nieobecnym do tej pory w Polsce. Mam nadzieję, że w drugiej połowie roku będziemy mogli go zaprezentować.

Grzegorz Buczkowski

Prezes Saltusa


Partnerem tekstu jest Saltus.

Zobacz firmy: Saltus

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-02-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.