Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-12-12 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2017-12-13  

|<<

   

 >>|

2017-12-12  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-12-11  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-12-12

Dz.U. nr: 4385

Strategia na grupówki

(Axa, PZU)

Rynek ubezpieczeń grupowych jest rynkiem przejęć i funkcjonuje tak od zawsze, ponieważ jest niemalże wysycony. Odpowiedź na pytanie o przewagę konkurencyjną nie jest banalnie prosta. Nie chodzi bowiem tylko o cenę, sieć dystrybucji, produkt czy realizację świadczeń. Zagrać musi wiele elementów. O sukcesie biznesu grupowego nie decyduje to, ile sprzedajemy. Kluczowe jest saldo pomiędzy tym, co sprzedajemy, a tym, co tracimy.

- Agnieszka Tober-Buszman, Konrad Zakrzewski, Axa Życie

 

Na rynku ubezpieczeń grupowych wciąż bardzo konsekwentnie stosowana jest...

Całość liczy znaków: 5106


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.