Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Ostatnie Dzienniki:

Artykuł: <<< 2017-09-13 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2017-09-14  

|<<

   

 >>|

2017-09-13  

<<<

>>>

 >>|

2017-09-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-09-13

Dz.U. nr: 4322

Pozytywny wymiar katastrofy

(Aviva, Brandscope, Ergo Hestia, Generali, PZU)

Ludzkie dramaty to z perspektywy ubezpieczeniowych piarowców szansa na efektywną poprawę wizerunku branży i poszczególnych firm. Branża od lat dyskutuje, czy w komunikacji do klienta wykorzystywać strach. Do tej pory zwyciężali oponenci tej tezy lub przynajmniej bierność. Teraz jednak coś drgnęło. - Wojciech Wężyk, Brandscope

 

Strach i tragedia to najlepsze paliwo dla mediów. Możemy się obruszać, ale...

Całość liczy znaków: 4556


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.