Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-03-09 >>>

 

Spacerkiem przez ubezpieczenia

 

Nawigacja

2017-03-10  

|<<

   

 >>|

2017-03-09  

<<<

>>>

 >>|

2017-03-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-03-09

Dz.U. nr: 4196

Życie: jak się nawzajem kroimy z klientów

(Life Insurance, Open Life, Phinance)

Pośrednicy aktywnie poszukują nowych klientów - dla siebie i tym samym dla ubezpieczycieli. Ostatnimi czasy znaleźli sobie nowy cel - osoby "uwikłane w oszukańcze polisolokaty". Taki klient z jednej strony jest zrażony do wszelkich produktów finansowych, z drugiej - można wzbudzić jego zaufanie, oferując mu pomoc w rozwiązaniu problemu UFK-ki. A potem zaproponować jakiś inny produkt. Pośrednicy imają się różnych sposobów, by klient zrezygnował z jednego ubezpieczyciela na rzecz innego. Działają za ubezpieczycieli cichym przyzwoleniem. - Anna Trzcińska

 

Klienci uwikłani w nieprzynoszące zysku, skomplikowane produkty inwestycyjne...

Całość liczy znaków: 4894


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.