Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-12-27 >>>

 

Felietonik Anny Sitarek

 

Nawigacja

2016-12-28  

|<<

   

 >>|

2016-12-27  

<<<

>>>

 >>|

2016-12-23  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-12-27

Dz.U. nr: 4145

Komunikacja: infolinie ubezpieczycieli dołują

(Allianz, Aviva, Axa, BTA, Benefia, Compensa, Concordia, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, HDI, InterRisk, Liberty, Link4, MTU, PZU, Proama, TUW, TUZ, Uniqa, Warta)

Ubezpieczyciele mają problem z zatrudnianiem konsultantów do pracy na infoliniach. Niestety problem ten staje się coraz bardziej widoczny dla klientów. Podczas testu infolinii do zgłaszania szkody komunikacyjnej okazało się, że wydłużył się czas oczekiwania na połączenie. Dodatkowo dosyć duże ograniczenie może stanowić - w przypadku kilku ubezpieczycieli - brak możliwości zgłoszenia szkody po godz. 18.00.- Anna Sitarek

 

W ostatnich dniach sprawdziliśmy infolinie służące do zgłoszenia szkody 21...

Całość liczy znaków: 5785


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.