Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-09-05 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2016-09-06  

|<<

   

 >>|

2016-09-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-09-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-09-05

Dz.U. nr: 4068

Omnichannel i pro bono

Futurolodzy ubezpieczeń przewidują, że będziemy zmierzać w kierunku wielokanałowości - nasz wypieszczony i objęty jak najlepszą opieką klient powinien móc np. usłyszeć o ubezpieczeniu w telewizji, zacząć je "wyklikiwać" na swoim smarfonie, w międzyczasie zadzwonić na infolinię, by o coś dopytać, a skończyć proces zakupu u agenta. Wszystko pięknie, tylko jak podzielić kasę? - Ida Krzemińska-Albrycht

 

Przewiduje się, że ubezpieczyciele będą starali się docierać do klienta przez...

Całość liczy znaków: 4747


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.