Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-11-04 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2015-11-05  

|<<

   

 >>|

2015-11-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-11-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-11-04

Dz.U. nr: 3860

Zrekrutować pokolenie Y

(A.M. Best, Aviva, PZU, Prudential)

Przedstawiciele pokolenia Y nie są łatwą materią dla rekruterów, także tych ubezpieczeniowych. A do pracy przecież przyciągnąć ich trzeba. Młody agent, szczególnie życiówkowy, łatwiej znajdzie wspólny język z młodym potencjalnym klientem. Tak, żeby nie był już potencjalny, a realny. Po prostu - trafi swój na swego. - Anna Trzcińska

 

Na wszelakich spotkaniach branżowych już od jakiegoś czasu przewija się temat...

Całość liczy znaków: 4914


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.