Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-08-28 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2015-08-31  

|<<

   

 >>|

2015-08-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-08-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-08-28

Dz.U. nr: 3812

Jak cię widzą, tak cię piszą

(CUK, Compensa, Ergo Hestia, InterRisk, Liberty, PZU, Uniqa, Warta)

Polska ulica nie wygląda już jak 10-15 lat temu. Coraz częściej widzimy ładne, zadbane witryny, dobrze obrandowane sklepy, wyraźnie odznaczające się marki. Możemy się z tego tylko cieszyć. I martwić. Bo wiele ubezpieczeniowych punktów tej zmiany nie zauważyło. Ubezpieczeniowe marki są najczęściej w Polsce prezentowane źle i po prostu brzydko. - Marcin Z. Broda

 

Przysłowie z tytułu słyszał chyba każdy. Zna je nawet KaeN - polski...

Całość liczy znaków: 6357


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.