Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-06-25 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2015-06-26  

|<<

   

 >>|

2015-06-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-06-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-06-25

Dz.U. nr: 3766

YouTube wstępem do "komunikacji przyszłości"

(Aviva, Fundacja Aviva, Google, Liberty, Link4, MetLife, SMG Next, YouTube)

W internecie można znaleźć wszystko - także materiały wideo publikowane przez ubezpieczycieli. Branża coraz chętniej zresztą zarządza tą formą komunikacji, wykorzystując serwis YouTube, gdzie publikuje swoje spoty reklamowe, porady, a nawet miniseriale. O odzew internautów jednak niełatwo. - Karolina Zysk-Wieczorek

 

Serwis YouTube ma drugą po Google najpopularniejszą...

Całość liczy znaków: 5407


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.