Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-06-15 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2015-06-16  

|<<

   

 >>|

2015-06-15  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-06-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-06-15

Dz.U. nr: 3758

Jak ubezpieczyciele chcą promować BLS

(Aviva, Concordia, Gothaer, Liberty, PIU, PZU, Uniqa)

Kampania PIU ma na celu uświadomienie klientom ubezpieczycieli, co to jest BLS i jak działa. Sami ubezpieczyciele jednak też muszą edukować - i klientów, i agentów. - Anna Trzcińska

 

Niedawno Polska Izba Ubezpieczeń wystartowała z kampanią reklamową...

Całość liczy znaków: 5801


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.