Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-11-17 >>>

 

Marketing i PR

 

Nawigacja

2014-11-18  

|<<

   

 >>|

2014-11-17  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-11-14  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-11-17

Dz.U. nr: 3618

Jak docierać do klientów poza Warszawą

(Brandscope)

Obecność w mediach lokalnych to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na dotarcie z informacją o produkcie dla firm posiadających sieć placówek rozproszonych na terenie całego kraju. Dzięki efektywnym działaniom PR budujemy nie tylko markę, ale również lojalność szefów regionalnych struktur, którzy czują, że centrala chce im pomóc w realizacji planów sprzedażowych. - Wojciech Wężyk, partner zarządzający w Brandscope

 

Każdy, kto zarządza komunikacją firmy opierającej swoją sprzedaż o struktury...

Całość liczy znaków: 5096


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.