Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-10-29 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2014-10-30  

|<<

   

 >>|

2014-10-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-10-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-10-29

Dz.U. nr: 3607

Sprzedaj mi trumnę

(4Life, Aviva, MetLife, PKO BP, PKO Ubezpieczenia, PZU, Poczta Polska, Pocztowe, SKOK)

Skubanie staruszek to biznes potencjalnie bardzo zyskowny. Jednocześnie jednak dotarcie do nich nie jest wcale sprawą tak łatwą, jak mogłoby się wydawać. I Poczta Polska, i PKO BP nie będą miały łatwego zadania, jeśli będą chciały przygotować ofertę ubezpieczeniową dla tej grupy. Czy też dla jakiejkolwiek innej grupy, do której docierają. - Marcin Z. Broda

 

4Life Direct ma pewnie w głębokim poważaniu dyskusje i dywagacje...

Całość liczy znaków: 5642


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.