Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-09-01 >>>

 

Felietonik - Wizerunek ubezpieczony

 

Nawigacja

2014-09-02  

|<<

   

 >>|

2014-09-01  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-08-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-09-01

Dz.U. nr: 3565

Sprzedaż rzecznikiem rzecznika

(Brandscope)

Wszystko co robimy ma mieć bezpośrednie przełożenie na sprzedaż - takie zdanie usłyszałem wczoraj z ust piarowca w jednym z wiodących zakładów ubezpieczeń. To pozornie oczywiste stwierdzenie uruchomiło dyskusję, jakiej bardzo często brakuje w firmach - czy, a jeśli tak, to w jaki sposób można zmierzyć realny wpływ działań media relations na sprzedaż? - Wojciech Wężyk, partner zarządzający w Brandscope

 

Pracujemy wspólnie z cytowanym ekspertem nad innowacyjnym projektem...

Całość liczy znaków: 4366


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.