Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-08-08 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2014-08-11  

|<<

   

 >>|

2014-08-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-08-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-08-08

Dz.U. nr: 3550

Codzienność ubezpieczeniowego call center, cz. 2

(Compensa, Ergo Hestia, InterRisk, PBUK, ProContact, UFG, Uniqa)

Praca na infolinii szkodowej ubezpieczyciela to nie tylko machinalne podnoszenie słuchawki i odpowiadanie tysiąc razy na to samo pytanie. Rzeczywiście spora liczba kwestii, o które pytają klienci, powtarza się bardzo często, ale nietypowe sytuacje też się zdarzają. - Kinga Wiśniewska

 

Pracownicy obsługujący infolinie szkodowe ubezpieczycieli mają do czynienia z...

Całość liczy znaków: 5641


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.