+ W prezencie można dać wydrukowaną polisę
+ Najczęściej prezentem są polisy posagowe i inwestycyjne
Polacy raczej rzadko kupują ubezpieczenia w charakterze prezentów świątecznych, jednak eksperci uważają, że może się to zmienić.
Polacy dają sobie prezenty w postaci polis, ale nie pod choinkę. |
|
|
Joanna Wesołowska, ekspert z wydziału Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych
mBanku i
MultiBanku, zauważa, że klienci coraz częściej są zainteresowani produktami mającymi zabezpieczyć przyszłość dziecka i jego codzienne potrzeby.
Agnieszka Walczak, członek zarządu
Mondial Assistance, radzi tym, którzy kupują prezent na ostatnią chwilę, że ubezpieczenie można kupić online i wydrukowaną polisę wręczyć w prezencie. Polacy, jak mówi
Patrycja Duszeńko-Majchrowska, dyrektor Pionu Ubezpieczeń na Życie i Inwestycyjnych w
Europie, dają sobie prezenty w postaci polis, ale nie pod choinkę. Najczęściej dziadkowie lub chrzestni kupują ubezpieczenie posagowe bądź inwestycyjne dla dziecka. Z kolei
Adam Gawryła, ekspert z
PZU Życie, uważa, że w tego typu ubezpieczeniach dla osób mniej związanych z obdarowaną osobą problemem jest wieloletnie opłacanie składek. Poza tym taką decyzję trzeba przemyśleć. Mówi o tym
Ewa Paradowska, ekspert z
Axa Życie. Jak spodziewa się
Sylwia Mikiel, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w
Uniqa, może za kilka lat zamiast nowego laptopa Polacy będą wybierali np. ubezpieczenie na życie dla męża, czy autocasco dla żony. (KW)
Za:
Rzeczpospolita, nr 298 (2012-12-21), str. B10, Zuzanna Reda-Jakima, Finansowe prezenty dla praktycznych
Zobacz firmy: Axa, Europie, Mondial Assistance, MultiBank, PZU, Uniqa, mBank
Artykuł: <<< 2012-12-21 >>>