Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-20 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-21  

|<<

   

 >>|

2012-12-20  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-19  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-20

Dz.U. nr: 3147

Ruda Śląska: Miasto Ruda Śląska

Ruda Śląska: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury

Numer ogłoszenia: 518768 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury. CZĘŚĆ I zamówienia - Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury z wyłączeniem odpowiedzialności cywilnej Miasta z tytułu zarządzania drogami publicznymi.

CZĘŚĆ II zamówienia - Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska z tytułu zarządzania drogami publicznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1a i/lub 1b do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5a, 5b do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska, w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. 309. Cena SIWZ 7,44 zł + ewent. koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok 309, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od 01.02.2013 r. do 31.01.2014 r. z tym, że: - dla każdego podmiotu wymienionego w dodatku nr 1 do zał. nr 1a do SIWZ będą obowiązywały odrębne okresy ubezpieczenia danego rodzaju - wyszczególnione w dodatku nr 1 do zał. nr 1a do SIWZ; - w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych okresy ubezpieczenia poszczególnych pojazdów będą obowiązywać przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia następnego po dniu ekspiracji bieżących- obowiązujących umów ubezpieczenia. (najpóźniej do 22.01.2015 r.- ostatnia polisa). 2. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury z wyłączeniem odpowiedzialności cywilnej Miasta z tytułu zarządzania drogami publicznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska oraz miejskich jednostek organizacyjnych i samorządowych jednostek kultury z wyłączeniem odpowiedzialności cywilnej Miasta z tytułu zarządzania drogami publicznymi. Zakres ubezpieczenia: 1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wartości pieniężnych w transporcie, 3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, rozbicia, 4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6. ubezpieczenia komunikacyjne: - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenie auto-casco (AC) z ryzykiem kradzieży oraz assistance.

    Podmioty podlegające ubezpieczeniu - Miasto Ruda Śląska ,miejskie jednostki organizacyjne i samorządowe jednostki kultury oraz indywidualne okresy ubezpieczenia przedstawiono w Dodatku nr 1 do Załącznika nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska z tytułu zarządzania drogami publicznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Miasta Ruda Śląska z tytułu zarządzania

    drogami publicznymi.

    Przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna Miasta Ruda Śląska lub jego pracowników wykonujących obowiązki służbowe za szkody w mieniu lub na osobie z tytułu zarządzanie drogami publicznymi zgodnie z Ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (tekst jednolity z 25 stycznia 2007 r. Dz. U. Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami) w szczególności szkody powstałe na drogach:

    a) związane z utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, parkingów i pasów postojowych, schodów terenowych, poboczy, pasów zieleni i przystanków autobusowych,

    b) związane ze złym stanem technicznym jezdni, pobocza, chodników wynikających

    z uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków, wyrw, garbów, kolein, zapadnięć

    lub spowodowanych rozmyciem, osunięciem korony drogi,

    c) związane z letnim oraz zimowym utrzymaniem jezdni, chodników, parkingów i pasów postojowych, schodów terenowych, poboczy, przystanków autobusowych,

    d) spowodowane przez zieleń rosnącą w pasie drogowym,

    e) spowodowane uszkodzeniem lub niesprawnością - bez względu na przyczyny - infrastruktury oświetlenia jezdni, chodników, parkingów i pasów postojowych, schodów terenowych, poboczy, pasów zieleni,

    f) spowodowane przez śliskość wynikłą z rozlania przez poruszające się pojazdy płynów

    i smarów,

    g) związane ze stanem technicznym mostów i wiaduktów (w szczególności szkody spowodowane oderwaniem części konstrukcji lub awarią konstrukcji), pomimo przeprowadzanych kontroli stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

    h) spowodowane brakiem oznakowania uszkodzonego w wyniku wandalizmu lub zdarzeń losowych,

    i) powstałymi po wykonaniu robót lub usług, jeżeli ich przyczyną jest nienależyte wykonanie zleconych i odebranych przez Zarządcę drogi prac (konserwacja, remont, modernizacja pasa drogowego),

    j) spowodowane zalaniem drogi przez nienależycie działające urządzenia odprowadzające wodę z pasa drogowego, w tym również nienależytym odwodnieniem drogi przez rowy odwadniające oraz urządzenia odprowadzające wodę w przypadku wystąpienia deszczu nawalnego,

    k) związane z nie normatywną skrajnią poziomą jezdni spowodowaną zadrzewieniem

    lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi lub zabudową,

    l) związane z nie normatywną skrajnią pionową spowodowaną zadrzewieniem

    lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi,

    m) spowodowane przez wystąpienie przeszkód w postaci wszelkiego rodzaju przedmiotów

    i materiałów porzuconych lub naniesionych na jezdnię,

    n) związane z leżącymi na jezdni lub na poboczu wywróconymi drzewami, oderwanymi konarami lub innymi przedmiotami,

    o) spowodowane przez rozmycie pobocza drogi z powstaniem pojedynczych wyrw,

    p) związane z nieczytelnymi, uszkodzonymi, zniszczonymi, zbyt nisko/wysoko umieszczonymi, odwróconymi znakami drogowymi lub ich brakiem, jeżeli ich uszkodzenie, zniszczenie lub brak nastąpiło z przyczyn niezależnych lub niezawinionych przez ubezpieczającego,

    q) spowodowane przez uszkodzenie, zniszczenie lub brak elementów pasa drogowego (barier bezpieczeństwa, barierek ochronnych oddzielających ruch pieszy od ruchu kołowego, parawanów ochronnych, studni kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych, chodników, pobocza, rowów), które są pod nadzorem ubezpieczającego, jeżeli ich uszkodzenie, zniszczenie lub brak nastąpiło z przyczyn niezależnych lub niezawinionych przez ubezpieczającego, w tym spowodowanych kradzieżą lub aktem wandalizmu,

    r) powstałe wskutek nienależytego zabezpieczenia i/lub oznakowania prac przez Zarządcę drogi lub prac wykonywanych na jego zlecenie jeżeli obowiązek zabezpieczenia

    lub oznakowania spoczywał na Zarządcy,

    s) spowodowane wskutek śliskości nawierzchni spowodowanej luźnym lub ubitym śniegiem lub błotem,

    t) związane z awarią sygnalizacji świetlnej lub wadliwym jej działaniem,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 518768 z dnia 2012-12-19

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-20 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.