+ PZU przygotowuje nową kampanię prewencyjną
+ Ubezpieczyciel rozpoczyna szukanie podmiotu do współpracy
PZU rozpoczyna poszukiwanie podmiotu do współpracy przy projekcie prewencyjnym. Celem programu będzie poprawa bezpieczeństwa i nakłanianie do zmiany niewłaściwych zachowań uczestników ruchu drogowego. Projekt marketingowy będzie kontynuacją i rozwinięciem wcześniejszych edycji akcji "Stop Wariantom Drogowym".
Kampania to kontynuacja wcześniejszych edycji akcji "Stop Wariantom Drogowym". |
|
|
Podmiot, który zostanie wybrany, zajmie się stworzeniem koncepcji programu prewencyjnego obejmującego m.in.: kampanie reklamowe ATL/BTL/eventy/ambienty/działania niestandardowe, działania PR w tym działania w mediach społecznościowych, zaangażowanie podmiotów współpracujących z PZU w obszarze prewencji - Policja, OSP/PSP, organizacje motoryzacyjne, fundacje zajmujące się bezpieczeństwem, zaangażowanie wolontariatu pracowniczego oraz koordynacją działań. (DMD)
Za:
PZU
Zobacz firmy: PZU
Artykuł: <<< 2012-12-18 >>>