Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-18 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-12-19  

|<<

   

 >>|

2012-12-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-18

Dz.U. nr: 3145

PZU przygotowuje się do nowej kampanii prewencyjnej

(PZU)

+ PZU przygotowuje nową kampanię prewencyjną

+ Ubezpieczyciel rozpoczyna szukanie podmiotu do współpracy

 

PZU rozpoczyna poszukiwanie podmiotu do współpracy przy projekcie prewencyjnym. Celem programu będzie poprawa bezpieczeństwa i nakłanianie do zmiany niewłaściwych zachowań uczestników ruchu drogowego. Projekt marketingowy będzie kontynuacją i rozwinięciem wcześniejszych edycji akcji "Stop Wariantom Drogowym".

Kampania to kontynuacja wcześniejszych edycji akcji "Stop Wariantom Drogowym".

Podmiot, który zostanie wybrany, zajmie się stworzeniem koncepcji programu prewencyjnego obejmującego m.in.: kampanie reklamowe ATL/BTL/eventy/ambienty/działania niestandardowe, działania PR w tym działania w mediach społecznościowych, zaangażowanie podmiotów współpracujących z PZU w obszarze prewencji - Policja, OSP/PSP, organizacje motoryzacyjne, fundacje zajmujące się bezpieczeństwem, zaangażowanie wolontariatu pracowniczego oraz koordynacją działań. (DMD)

Za:

PZU

 

Zobacz firmy: PZU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-18 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.