+ MetLife Amplico chce sprzedawać ubezpieczenia na życie bezpośrednio
+ Rynek ubezpieczeń powiązanych z kredytami nie będzie się rowijał
Łukasz Kalinowski, prezes MetLife Amplico, uważa, że ubezpieczenia pracownicze to segment, dzięki któremu ubezpieczyciel może osiągnąć w Polsce największy wzrost. Według prezesa ubezpieczyciele skupiają się na rozwoju produktów krótkoterminowych, a nie na pomocy w budowaniu kapitału długoterminowego.
Ubezpieczyciele skupiają się na rozwoju produktów krótkoterminowych. |
|
|
Dodaje także, że na rynku ubezpieczeń na życie powiązanych z produktami bankowymi nie należy spodziewać się wzrostów. Ubezpieczyciele będą chcieli dotrzeć do klientów banku, ale z ubezpieczeniem niepowiązanym z kredytem lub pożyczką.
MetLife Amplico planuje sprzedawać ubezpieczenia na życie bezpośrednio (np. telefonicznie). Łukasz Kalinowski dodaje także, że regulacja Unii Europejskiej dotycząca ujawniania prowizji przez pośredników może wpłynąć na mniejszą dostępność pewnych produktów i ogólne zmniejszenie biznesu. (ANT)
Za:
Rzeczpospolita, nr 294 (2012-12-17), str. B10, Zuzanna Reda-Jakima, Firmy za mało dbają o ochronę
Zobacz firmy: MetLife Amplico
Artykuł: <<< 2012-12-17 >>>
Łukasz Kalinowski , prezes MetLife Amplico , uważa, że ubezpieczenia...
Prześlij artykuł