Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-14 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-17  

|<<

   

 >>|

2012-12-14  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-13  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-14

Dz.U. nr: 3143

Nowa Ruda: Gmina Miejska Nowa Ruda

Nowa Ruda: Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie

na okres od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.

Numer ogłoszenia: 509490 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie

na okres od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES UBEZPIECZENIA

1. Ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych obejmujący następujące ryzyka -

pożar, bezpośrednie uderzenie pioruna, wybuch, implozja, upadek statku powietrznego, huragan, deszcz nawalny, grad, działanie ciężaru śniegu i lodu, trzęsienie, zapadanie lub osuwanie się ziemi, lawina, dym i sadza, pośrednie uderzenie pioruna, upadek drzew, budynków i budowli, urządzeń technicznych, zalanie.

Podstawa szacowania wartości majątku zgodnie z poniższym wykazem w wartości księgowej brutto lub rzeczywistej.

Suma ubezpieczenia mienia ustalona z podatkiem VAT.

Odszkodowanie płatne z podatkiem VAT.

Franszyzny redukcyjne:

- dla szkód spowodowanych zalaniem - max. 3.000,00 zł.

- dla pozostałych ryzyk - 0,5% ustalonego odszkodowania nie mniej niż 1.500,00 zł.

Podstawa szacowania wartości

KB - księgowa brutto, R - wartość rzeczywista

1.Budynek, ul. Rynek 1, KB, 3 170 981,62 zł.

2.Budynek, ul. Rynek 11, KB, 2 348 974,65 zł.

3.Budynek, ul. Kolejowa 18, KB, 986 747,11 zł.

4.Budynek, ul. Rzeczna 5, KB, 111 123,79 zł.

5.Budynek WC na parkingu przy ul. Boh. Getta, R, 161 772,15 zł.

6.Kaplica cmentarna, cmentarz Nowa Ruda, R, 80 000,00 zł.

7.Budynek bramowy, cmentarz Nowa Ruda, R, 150 000,00 zł.

8.Fontanna Jan Rynek - Nowa Ruda, R, 100 000,00 zł.

9.Obiekty przy ul. Kłodzka 16: Hala mała i duża, KB 8 987 557,11 zł., Basen ze zjeżdżalnią, KB, 3 799 182,18 zł., Łącznik basenowy, KB, 4 942 490,34 zł., razem KB

17 729 229,63

10.Wyposażenie obiektów przy ul. Kłodzka 16 - maszyny i urządzenia, KB, 1 976 534,79 zł

11.Wyposażenie obiektów przy ul. Kłodzka 16, R, 100 000,00 zł.

12.Centrala telefoniczna, ul. Rynek 1, KB, 16 006,40 zł.

13.Sprzęt komputerowy, ul. Rynek 1 i Rynek 11, R, 150 000,00 zł.

14.Kioski Multimedialne,Miasto Nowa Ruda, KB, 42 640,00 zł.

15.Monitoring wizyjny zainstalowany w Nowej Rudzie - Słupcu, R, 60 000,00 zł.

16.Monitoring wizyjny zainstalowany w Nowej Rudzie, R, 150 000,00 zł.

17.Monitoring, ul. Kłodzka 16, KB, 22 866,49 zł.

18.Wyposażenie Urzędu Miejskiego, R, 150 000,00 zł.

19.Wyposażenie Urzędu Miejskiego - maszyny i urządzenia, R, 80 000,00 zł.

20.Wyposażenie obiektu przy ul. Kolejowa 15, KB, 14 298,00 zł.

21.Siłownia zewnętrzna ul. Kłodzka 16, KB, 17 638,20 zł.

22.Wyposażenie Urzędu Miejskiego - Rynek 2, KB, 34 712,51 zł.

23.Wiaty przystankowe - szyby, KB, 5 000,00 zł.

2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku.

Przedmiot ubezpieczenia zgodnie z poniższym wykazem.

Suma ubezpieczenia - 100.000,00 zł.

System ubezpieczenia - pierwsze ryzyko.

Franszyza redukcyjna - max. 500,00 zł.

Suma ubezpieczenia mienia ustalona z podatkiem VAT

Odszkodowanie płatne z podatkiem VAT.

1.Maszyny i urządzenia obiektu - Nowa Ruda ul. Kłodzka 16.

2.Wyposażenie obiektu - Nowa Ruda ul. Kłodzka 16.

3.Centrala telefoniczna Urzędu Miejskiego - Nowa Ruda ul. Rynek 1.

4.Sprzęt komputerowy Urzędu Miejskiego - Nowa Ruda ul. Rynek 1 i Rynek 11.

5.Wyposażenie Urzędu Miejskiego - Nowa Ruda ul. Rynek 1 i Rynek 11.

6.Maszyny i urządzenia Urzędu Miejskiego - Nowa Ruda ul. Rynek 1 i Rynek 11.

7.Wyposażenie obiektu - Nowa Ruda ul. Kolejowa 15.

8.Wyposażenie Urzędu Miejskiego - Nowa Ruda ul. Rynek 2.

3. Ubezpieczenie mienia od dewastacji.

Przedmiot ubezpieczenia zgodnie z poniższym wykazem.

Suma ubezpieczenia - 20.000,00 zł.

System ubezpieczenia - pierwsze ryzyko.

Franszyza redukcyjna - max. 500,00 zł.

1.Kioski Multimedialne - Teren Miasta Nowa Ruda.

2.Monitoring wizyjny - Nowa Ruda - Słupiec.

3.Monitoring wizyjny - Teren Miasta Nowa Ruda.

4.Monitoring wizyjny - Nowa Ruda ul. Kłodzka 16.

5.Siłownia zewnętrzna - Nowa Ruda ul. Kłodzka 16.

6.Wiaty przystankowe - szyby - Teren Miasta Nowa Ruda.

4. Stłuczenie i uszkodzenie szyb i innych przedmiotów szklanych.

System ubezpieczenia - pierwsze ryzyko.

Limit odpowiedzialności - 2.000,00 zł.

Franszyza redukcyjna - max. 500,00 zł.

1.Wiaty przystankowe - szyby - Teren Miasta Nowa Ruda.

5. UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ.

Zakres ubezpieczenia - szkody osobowe i rzeczowe związane z prowadzeniem działalności

i użytkowaniem mienia wykorzystywanego w działalności gospodarczej (OC deliktowe i kontraktowe), administrowanie drogami i ulicami będącymi pod zarządem Gminy Miejskiej, zarządzanie cmentarzem z wyłączeniem odpowiedzialności za szkody wskutek połamanie i/lub upadku drzew, konarów i gałęzi.

Suma ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia - 200.000,00 zł

Liczba km podlegających pod zarząd Miasta - 62 km.

Franszyza redukcyjna - dla szkód rzeczowych 10% wartości szkody nie mniej niż 2.500,00 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.nowaruda.bip.info.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Nowa Ruda, 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Nowa Ruda, 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 509490 z dnia 2012-12-13

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-14 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.