Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-13 >>>

 

Produkty

 

Nawigacja

2012-12-14  

|<<

   

 >>|

2012-12-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-13

Dz.U. nr: 3142

Inter z nową ofertą dla średnich firm

(Inter)

Nowe grupowe ubezpieczenie zdrowotne Interu to produkt dla średnich firm. Ubezpieczyciel liczy na zainteresowanie wśród przedsiębiorców spoza województwa mazowieckiego.

 

Inter zaprezentował wczoraj nowy produkt w swojej ofercie - grupowe ubezpieczenie zdrowotne Inter Zdrowie. Jest ono dedykowane klientom instytucjonalnym zatrudniającym powyżej 100 pracowników.

Wizja i odwaga

"Ubezpieczenia zdrowotne to skomplikowana materia" - podkreśla Janusz Szulik, prezes Interu. Według niego wprowadzenie zmian w systemie opieki zdrowotnej to ogromny proces i nie ma jednej metody, która rozwiązałaby wszystkie problemy.

Aby nastąpiła jakakolwiek zmiana w kwestii ubezpieczeń zdrowotnych, powinny zostać spełnione dwa warunki. "Po pierwsze po stronie ustawodawcy muszą pojawić się ludzie, którzy będą mieli wizję" - mówi Janusz Szulik i dodaje, że cała praca koncepcyjna powinna być w rękach dedykowanych specjalistów. Drugi warunek to proces legislacyjny, który wymaga przede wszystkim odwagi polityków.

Ubezpieczenia zdrowotne to skomplikowana materia.

Walka ceną

"Obecnie szereg produktów powstaje ze względu na konkurencję cenową" - zauważa Katarzyna Walczak, dyrektor Biura Marketingu i PR w Interze. Takie produkty zostaną przez klienta szybko zweryfikowane. Przy pierwszej potrzebie skorzystania z ubezpieczenia zorientuje się on, że płaci co prawda niewysoką cenę, jednak zakres usług jest bardzo ograniczony.

Inter podkreśla, że nie chce iść drogą wojny cenowej. Ich nowy produkt jest nieco droższy, co może spowodować problemy w przetargach, gdzie głównym elementem jest cena. Ubezpieczyciel stawia jednak na odpowiednio szeroki zakres usług dla klienta. "Chcemy rozwijać nasz udział w rynku ubezpieczeń zdrowotnych, ale w sposób rentowny. Nie chcemy brać udziału w pościgu cenowym" - podkreśla Janusz Szulik.

Obecnie szereg produktów powstaje ze względu na konkurencję cenową.

Dla średnich

Nowy produkt Interu gwarantuje dostęp do lekarzy 10 najpopularniejszych specjalizacji, konsultacji zabiegowych lekarskich i pielęgniarskich oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych. Inter Zdrowie różni się od obecnej oferty ubezpieczyciela przede wszystkim nowym modelem obsługi zarówno pracodawcy, jak i ubezpieczonych pracowników. Zmodernizowano system informatyczny na potrzeby nowej infolini, która ma pomóc klientowi w umówieniu wizyty w dogodnym terminie. Pracodawca zaś może w każdej chwili zweryfikować ilość świadczeń zrealizowanych przez pracowników. Uzupełnieniem oferty są dwa pakiety usług assistance.

Nowe ubezpieczenie zdrowotne Interu dedykowane jest średnim firmom, w których pracodawcy zwracają uwagę na zakres usług. Ubezpieczyciel chce zainteresować produktem przede wszystkim przedsiębiorstwa spoza województwa mazowieckiego. (ANT)

Za:

Inter

Również:

Rzeczpospolita, nr 291 (2012-12-13), str. B12, Zuzanna Reda-Jakima, Polisa ochroni klientów centrów handlowych

Puls Biznesu, nr 240 (2012-12-13), str. 17, SW, Polisa zdrowotna dla firm

 

Zobacz firmy: Inter

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-13 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.