Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-10 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-11  

|<<

   

 >>|

2012-12-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-10

Dz.U. nr: 3139

Pruszcz Gdański: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku

Pruszcz Gdański: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności ANR OT w Gdańsku

Numer ogłoszenia: 260009 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności ANR OT w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia obejmującego: budynki biurowe, budynki mieszkalne, budynki gospodarskie, wyposażenie i meble biurowe oraz sprzęt elektroniczny w następujących zakresach:

1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

2) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w zakresie podstawowym,

3) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

4) ubezpieczenie gotówki od kradzieży z włamaniem oraz rabunku,

5) ubezpieczenie elektroniki od wszelkich ryzyk,

6) ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia,

oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia oraz prowadzonej przez zamawiającego działalności.

Działalność prowadzona przez zamawiającego: PKD 6831Z - pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.

Szczegółowy wykaz nieruchomości i wyposażenia podlegających ubezpieczeniu oraz wykaz miejsca ubezpieczenia stanowi załącznik A do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres ubezpieczenia, szkodowość oraz wymagania zamawiającego stanowi załącznik B do SIWZ.

Określenie klasy palności poszczególnych budynków/budowli zostało zaproponowane wg następującego kryterium: przynajmniej dwa elementy konstrukcyjne z rozpatrywanych: ściany, pokrycie dachowe oraz konstrukcja stropu wykonane są z elementów tzw. niepalnych (np. ściany murowane). Nie spełnienie tego warunku lub brak wiedzy na temat rodzaju danego elementu klasyfikuje dany obiekt do drugiej klasy palności. Klasyfikację palności poszczególnych obiektów zawiera załącznik A do SIWZ.

Majątek zamawiającego podlega częstym zmianom ilościowym (sprzedaż posiadanych nieruchomości, pozyskanie następnych) powodującym konieczność aktualizacji listy ubezpieczanych obiektów oraz wartości sum ubezpieczenia. Każda sprzedaż nieruchomości wiąże się z koniecznością rozliczenia składki z dokładnością do jednego dnia (rok = 365 dni).

Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego i sukcesywnego wyłączania z przedmiotu umowy obiektów podlegających ubezpieczeniu (jako następstwo sprzedaży lub innego zdarzenia powodującego zasadność takiego wyłączenia). W takim przypadku składka ubezpieczeniowa zostanie pomniejszona proporcjonalnie, zgodnie z zasadami określonymi w Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.

Umowa w sprawie udzielenie zamówienia publicznego zawarta zostanie przy udziale brokera ubezpieczeniowego: Firma Brokerska REMEDIUM Zbigniew Krzysztofek, ul. Jeleniogórska 1c/5, 80-180 Gdańsk, zarządzającego i wykonującego zawarte umowy ubezpieczenia w trakcie realizacji zamówienia jako pełnomocnika.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiadania ważne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).

      Ocena spełnienia warunków wymienionych dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.3 części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunki, zamawiający uzna je za spełnione

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem 1 do SIWZ.

2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Franszyza - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 260009 z dnia 2012-12-07

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-10 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.