+ PZU rusza z nową kampanią wizerunkową
+ Kampania trwa od 6 grudnia br. do 13 stycznia 2013 r.
Rusza kampania wizerunkowa PZU pod hasłem "Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać."
Kampania PZU będzie obecna w telewizji, internecie i w kinach. |
|
|
"Pomysł kampanii zbudowany jest na jednej z głównych przewag konkurencyjnych PZU - dostępności. W spocie zaprezentowana jest ona oczywiście z przymrużeniem oka. PZU jest wszędzie. Oddziały, internet, telefon, agenci - to najważniejsze kanały kontaktu dla klienta. W okresie świąt najtrafniejszym zobrazowaniem wszechobecności PZU jest pokazanie, że docieramy nawet na koło podbiegunowe i mamy dla Świętego Mikołaja renifery zastępcze. Święta to magiczny czas i taki też jest nasz nowy film. Chcemy życząc spokojnych Świąt przypomnieć, że cokolwiek się wydarzy klienci mogą na nas polegać" - mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.
Kampania potrwa od 6 grudnia 2012 r. do 13 stycznia 2013 r. Składają się na nią spoty telewizyjne oraz działania w internecie. Ponadto spoty będą prezentowane w kinach. Na witrynach wybranych oddziałów PZU zamieszczone zostaną wyklejki "Jesteśmy przygotowani na Święta i na całą zimę".
Za kreację kampanii odpowiada PZL. Domem produkcyjnym jest Opus, reżyserem Antek Nykowski. Media zakupił Starlink oraz ACR. Za kreację w sieci odpowiada K2 Internet. (DMD)
Za:
PZU
Zobacz firmy: ACR, K2 Internet, Opus, PZL, PZU, Starlink
Artykuł: <<< 2012-12-06 >>>