Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-04 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-05  

|<<

   

 >>|

2012-12-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-04

Dz.U. nr: 3135

Chełm: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o.

Chełm: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE

z podziałem na następujące części:

CZĘŚĆ I: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE

CZĘŚĆ II: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POSIADANYCH PRZEZ MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE

Numer ogłoszenia: 485646 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o. , ul. Towarowa 9, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653451, 52, 53, faks 082 5653130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Ciepłownicze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE

z podziałem na następujące części:

CZĘŚĆ I: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE

CZĘŚĆ II: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POSIADANYCH PRZEZ MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Chełmie. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części:

1.1.część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje:

1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk wskutek uszkodzenia, zniszczenia lub utraty,

2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

3) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii systemem od wszystkich ryzyk,

4) ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od utraty i uszkodzeń,

5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

1.2.część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Chełmie. Zakres zamówienia:

1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych

2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO

3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów

4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance.

2. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Inter Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji:

Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, dotyczący części I zamówienia,

Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, dotyczący części II zamówienia,

Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczące części I i II zamówienia,

Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnie fakultatywne, dotyczące części I zamówienia,

Załącznik nr 7: Wykaz pojazdów,

Załącznik nr 8: Wykaz zabezpieczeń przeciw kradzieżowych i przeciwpożarowych,

Załącznik nr 9: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania).

4. W załącznikach nr 1, 1a i 7 do specyfikacji został przedstawiony majątek i ilość ubezpieczonych osób wg stanu na dzień 16.11.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.01.2013 r. mienia i osób wg stanu na dzień 31.12.2012 r., w tym nowo zakupionego i wcześniej nie wykazanych, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.

5. Usługi będące przedmiotem zamówienia należą do kategorii usług CPC nr 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających

    w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3a

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3a

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3a

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

a) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego,

b) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia,

c) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia,

d) w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób,

e) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia /sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka.

2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:

a) opis zmiany,

b) uzasadnienie zmiany,

c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 10 umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.

3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu Art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:45, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje:

    1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk wskutek uszkodzenia, zniszczenia lub utraty,

    2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

    3) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii systemem od wszystkich ryzyk,

    4) ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od utraty i uszkodzeń,

    5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, dotyczący części I zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne-fakultatywne - 10


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POSIADANYCH PRZEZ MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O. W CHEŁMIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Chełmie. Zakres zamówienia:

    1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych

    2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO

    3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów

    4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, dotyczący części II zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 485646 z dnia 2012-12-03

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-04 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.