Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-03 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-04  

|<<

   

 >>|

2012-12-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-03

Dz.U. nr: 3134

Rzeszów: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych

Rzeszów: Ubezpieczenie majątkowe mienia na 2013 r. będącego w zarządzie Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie

Numer ogłoszenia: 483296 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa)..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątkowe mienia na 2013 r. będącego w zarządzie Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów (pełny zakres) za szkody w ubezpieczonym mieniu powstałe w skutek:

Zakres ubezpieczenia: pełny, tj. szkody będące następstwem pożaru, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, wybuchu, deszczu nawalnego, dymu, gradu, huku ponaddźwiękowego , huraganu, lawiny, osuwania się ziemi , przepięcia , przetężenia , sadzy, śniegu , uderzenia pojazdu lądowego , zapadania się ziemi , upadku przedmiotów w ubezpieczone mienie, trzęsienie ziemi, zalania, awarii instalacji, a także szkody powstałe wskutek akcji gaśniczej , wyburzania ,odgruzowywania i inne mogące powstać w związku z przeprowadzaniem akcji ratowniczych prowadzonych w związku z wystąpieniem zdarzeń objętych zakresem ubezpieczenia.

Zalania - następstwo działania cieczy, powstałe wskutek:

a) opadów atmosferycznych tj. wodą pochodzącą z naturalnych opadów w postaci deszczu lub

topniejącego śniegu bądź gradu

b) pozostawienie otwartych kranów lub innych zaworów w urządzeniach sieci wskazanych w

ppkt. B

c) działania osób trzecich

d) samoczynnego uruchomienia się instalacji tryskaczowych lub zraszaczowych z wyłączeniem

przypadków będących następstwem pożaru , prób naprawy, przebudowy, modernizacji instalacji

lub budynku.

Awaria instalacji - nagłe, samoistne lub spowodowane zamarzaniem pęknięcie bądź rozszczelnienie znajdujących się wewnątrz ubezpieczonego budynku biurowego lub lokalu instalacji lub urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych , centralnego ogrzewania , przesyłających media w postaci płynnej , służących jedynie do zaspokojenia potrzeb socjalno - bytowych.

Franszyza integralna - brak

Franszyza redukcyjna (udział własny) - brak

1.1) dla mienia o sumach ubezpieczeń określonych w tabeli nr 1 ( wartość odtworzeniowa ubezpieczonego mienia )

tabela nr 1

L.p Oznaczenie nieruchomości Rodzaj mienia Suma ubezpieczenia

1 Rzeszów ul. Hetmańska 9 Budynek biurowy

Budynek garażowy (7 boksów) 1000 000,00

60 000,00

2 Mielec ul. Korczaka 4 Budynek administracyjny w części - lokal nr 5.

Magazyn interwencyjny

Garaż

80.000,00

20.000,00

5.000,00

3 Jarosław ul. Traugutta 9 Budynek biurowy (wodomistrzówka)

Magazyn p. powodziowy

budynek biurowy parterowy

200.000,00

50.000,00

150.000,00

4 Lubaczów ul. Słowackiego 13 Budynek- wodomistrzówka w części -lokal nr 2

Garaże - 2 boksy 80.000,00

20.000

5 Sanok ul. Piłsudskiego 10 Lokale biurowe

Budynek warsztatowo-socjalny

Garaż ( Sanok ul. Kiczury) 200.000,00

10.000,00

15.000,00

6 Polańczyk Domek letniskowy - drewniany

Domek letniskowy - drewniany 100.000,00

100.000,00

7 Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 86 Budynek biurowy

Magazyn p. powodziowy

Budynek biurowo- magazynowy 200.000,00

80.000,00

150.000,00

8 Krosno ul. Żółkiewskiego 10 Budynek mieszkalno - biurowy w części - lokal nr 4 i 5.

Budynek garażowy ( 2 boksy) 80.000,00

15.000,00

Przepompownie wody - jako budynki + urządzenia melioracji podstawowej.

9 Chwałowice - Janiszów Przepompownia wody 550.000,00

10 Gorzyce Przepompownia wody 800.000,00

11 Zabrnie Przepompownia wody 450.000,00

12 Siedleszczany Przepompownia wody 150.000,00

13 Wola Wadowska Przepompownia wody 50.000,00

14 Szafranów Przepompownia wody 1.230.000,00

1.2 ) Ubezpieczenie w/w zakresie: dla maszyn, urządzeń , wyposażenia i sprzętu elektronicznego - mienia o sumach ubezpieczeń określonych w tabeli nr 2.

( wartość odtworzeniowa ubezpieczonego mienia.)

W przypadku sprzętu elektronicznego ubezpieczenie ponadto w dodatkowym zakresie obejmującym szkody powstałe w wyniku :

- zmiany ( zbyt wysokie / niskie) napięcia w sieci instalacji elektrycznej.

- pośredniego działania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych ( uszkodzenie ,

zniszczenie wskutek indukcji prądu elektrycznego)

Tabela nr 2

L.p Oznaczenie nieruchomości Suma ubezpieczenia wyposażenia, środki trwałe

w zł W tym wartość sprzętu elektronicznego w zł

1 Rzeszów ul. Hetmańska 9

900.000,00 500.000,00

2 Mielec ul. Korczaka 4 ( biura, magazyn p. powodziowy ) 370.000,00 33.000,00

3 Dębica ul. Rzeszowska 76

35.000,00 20.000,00

4 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2

30.000,00 17.000,00

5 Leżajsk ul. Mickiewicza 79

Łańcut ul. Grunwaldzka 21 50.000,00 30.000,00

6 Jarosław ul. Traugutta 9 ( biura, mag. p. powodziowy ) 200.000,00 65.000,00

7 Lubaczów ul. Słowackiego 13

30.000,00 20.000,00

8 Sanok ul. Piłsudskiego 10 ( biura, mag. p. powodziowy ) 200.000,00 74.000,00

9 Krosno ul. Żółkiewskiego 10

45.000,00 25.000,00

10 Jasło ul. Stroma 2

40.000,00 25.000,00

11 Polańczyk

65.000,00 20.000,00

12 Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 86 ( biura, mag. p. powodziowy )

650.000,00 80.000,00

13 Nisko ul. Rudnicka 15

35.000,00 23.000,00

14 Wilcza Wola ( biuro, mag. p. powodziowy )

20.000,00 -

Przepompownie wody - jako urządzenia melioracji podstawowej.

15 Przepompownia wody Chwałowice - Janiszów 2.000,00

-

16 Przepompownia wody Gorzyce

2.000,00

-

17 Przepompownia wody Zabrnie

4.000,00

-

18 Przepompownia wody Siedleszczany

2.000,00

-

19 Przepompownia wody Wola Wadowska

3.000,00

-

20 Przepompownia wody Szafranów

8.000,00

-

Klauzule dodatkowe:

- Wykonawca (Zakład Ubezpieczeń) nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa wyłącznie reprezentantów Zamawiającego ( ubezpieczającego). Za reprezentantów ubezpieczającego uważa się osoby lub organ wieloosobowy (Zarząd, Dyrekcje), które zgodnie z obowiązującymi przepisami lub statutem uprawnione są do zarządzania ubezpieczoną jednostką. Za szkody powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa osób nie będących reprezentantami ubezpieczonego Wykonawca ( zakład ubezpieczeń) ponosi pełną odpowiedzialność.

Nie dotyczy ubezpieczenia:

- mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

- sprzętu przenośnego w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego

- ryzyk budowy/montażu

- mienia w transporcie (cargo)

- Odpowiedzialności Cywilnej

- Wykonawca (Zakład Ubezpieczeń) wypłaci odszkodowanie, w granicach sumy

ubezpieczenia (liczonej łącznie dla całego mienia) za szkody polegające

na zniszczeniu mienia wskutek akcji ratunkowej prowadzonej w związku

z zaistniałymi zdarzeniami losowymi objętymi umową ubezpieczenia.

- Odszkodowanie będzie wypłacane wraz z podatkiem VAT. Zamawiający ( ubezpieczający)

jest płatnikiem podatku VAT lecz nie dokonuje odliczenia podatku VAT.

- Ustala się, iż nie stosuje się proporcjonalnej zasady odszkodowania, jeżeli

niedoubezpieczenie nie przekracza 20% (różnica pomiędzy deklarowaną sumą

ubezpieczenia i wartością ubezpieczonego mienia na dzień powstania szkody).

- Spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby

Ubezpieczonego.

- Za szkody powstałe przez huragan - uważa się szkody powstałe w wyniku działania wiatru

o prędkości min. 17,5 m/s.

- ochrona ubezpieczeniowa zostaje zachowana mimo przeniesienia własności ubezpieczonego mienia między jednostkami organizacyjnymi Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, lokalizacjami jednostek lub przeniesienia własności ubezpieczonego mienia na nowo powołane jednostki Ubezpieczającego/Ubezpieczonego oraz w przypadku przeniesienia własności mienia na bank, Ubezpieczyciela lub inny podmiot - jako zabezpieczenie wierzytelności. Ochrona zostaje zachowana również w przypadku przeniesienia własności mienia pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego. Dotyczy ubezpieczenia mienia od ognia i innych żywiołów.

- odszkodowanie wypłacane jest w wartości odtworzenia (maksymalnie do wysokości przyjętej sumy ubezpieczenia danego środka), rozumianej jako koszt zastąpienia ubezpieczonego sprzętu przez fabrycznie nowy, dostępny na rynku, możliwie jak najbardziej zbliżony parametrami jakości i wydajności do sprzętu zniszczonego, z uwzględnieniem kosztów transportu, demontażu i montażu oraz opłat celnych i innych tego typu należności, niezależnie od wieku i stopnia umorzenia sprzętu.

- dla środków ubezpieczanych wg wartości księgowej brutto lub odtworzeniowej: - bez względu na stopień umorzenia księgowego lub zużycia technicznego danego środka trwałego i bez względu na jego wartość, odszkodowanie wypłacane jest w pełnej wartości, do wysokości deklarowanej sumy ubezpieczenia utraconego/uszkodzonego środka trwałego, bez potrącenia umorzenia księgowego, zużycia technicznego i bez proporcjonalnej redukcji odszkodowania zarówno przy szkodzie całkowitej, jak i szkodzie częściowej. W przypadku nie odtwarzania środka trwałego wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie protokołu szkody i kosztorysu do wysokości sumy ubezpieczenia danego środka trwałego. Klauzula ma zastosowanie w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.

2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

System ubezpieczenia: na pierwsze ryzyko, do wyczerpania sumy ubezpieczenia, łączna suma ubezpieczenia na wszystkie placówki i ich lokalizacje , bez stosowania podlimitów.

2.1Zakres ubezpieczenia - szkody w ubezpieczonym mieniu powstałe wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku (dokonanych lub usiłowanych), polegające na:

- utracie lub ubytku ubezpieczonego mienia z powodu jego zaboru,

- zniszczeniu lub uszkodzeniu ubezpieczonego mienia spowodowanego dewastacją i wandalizmem

- zniszczeniu zabezpieczeń (limit odpowiedzialności: równowartość 30 000,- zł)

obejmujący także:

zaginięcie ubezpieczonego mienia w wyniku zdarzenia o charakterze niespodziewanym, nagłym i niezależnym od woli ubezpieczającego, np. podczas akcji ratowniczej, przy czym w przypadku odnalezienia zaginionego mienia w stanie nieuszkodzonym Ubezpieczający zobowiązany jest do zwrotu otrzymanego odszkodowania w całości, a w przypadku częściowego uszkodzenia - w części przewyższającej poniesioną stratę

2.2 Przedmiot ubezpieczenia:

Lp. Przedmiot ubezpieczenia Suma ubezpieczenia

1 Urządzenia, wyposażenie , sprzęt elektroniczny, środki trwałe 100 000,00 zł

2 Gotówka od kradzieży z włamaniem 1 000,00 zł

Warunki szczególne wymagane:

- Rozszerzenie ochrony o ryzyko wandalizmu do 100% sumy ubezpieczenia urządzeń i

wyposażenia.

Rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej o ryzyko dewastacji maszyn, urządzeń i

wyposażenia do 100% sumy ubezpieczenia.

- Ochroną ubezpieczeniową obejmuje mienie osób trzecich do sumy 10 000,- zł

- Przyjęcie podanej klauzuli przyjmującej istniejący system zabezpieczeń.

- Franszyza integralna, redukcyjna, udział własny - zniesione.

Dla mienia ( maszyny , urządzenia, wyposażenie , sprzęt elektroniczny ) znajdujący się w lokalizacjach określonych w tabeli nr 3

tabela nr 3

L.p Oznaczenie nieruchomości

1 Rzeszów ul. Hetmańska 9

2 Leżajsk ul. Mickiewicza 79

3 Łańcut ul. Grunwaldzka 21

4 Mielec ul. Korczaka 4

5 Jarosław ul. Traugutta 9

6 Lubaczów ul. Słowackiego 13

7 Sanok ul. Piłsudskiego 10

Sanok ul. Kiczury 1

8 Krosno ul. Żółkiewskiego 10

9 Jasło ul. Stroma 2

10 Polańczyk - 2 domki letniskowe

11 Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 86

12 Dębica ul. Piłsudskiego 19

13 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2

14 Nisko ul. Rudnicka 15

15 Magazyn p. powodziowy - Tarnobrzeg

16 Magazyn p. powodziowy -Jarosław

17 Magazyn p. powodziowy - Sanok

18 Magazyn p. powodziowy - Mielec

19 Wodomistrzówka Wilcza Wola

20 Przepompownia wody Chwałowice -Janiszów

21 Przepompownia wody - Gorzyce

22 Przepompownia wody - Zabrnie

23 Przepompownia wody - Siedleszczany

24 Przepompownia wody - Wola Wadowska

25 Przepompownia wody - Szafranów

3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.

Zakres ubezpieczenia: odpowiedzialność cywilna z tytułu posiadania mienia oraz prowadzenia całokształtu działalności .

Zakres terytorialny: Polska

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych zatrudnia 155 pracowników .

Wspólna suma ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia dla zakresu podstawowego oraz wszystkich klauzul dodatkowych:

150.000,00 zł

Zakres ubezpieczenia obejmuje m.in.

- OC z tytułu posiadania i używania mienia ruchomego i nieruchomości

- OC najemcy - sublimit 50 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia

- OC za szkody powstałe w następstwie awarii, działania oraz eksploatacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, w tym w wyniku cofnięcia się cieczy w systemach kanalizacyjnych - sublimit 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia,

- OC pracodawcy za następstwa wypadków przy pracy - sublimit 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

Franszyza integralna - brak

Franszyza redukcyjna / udział własny - brak

- Rzeszów ul. Hetmańska 9

- Mielec ul. Korczaka 4

- Jarosław ul. Traugutta 9

- Lubaczów ul. Słowackiego 13

- Sanok ul. Piłsudskiego 10

- Sanok ul. Kiczury

- Krosno ul. Żółkiewskiego 10

- Jasło ul. Stroma 2

- Polańczyk

- Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 86

- Nisko ul. Rudnicka 15

- Leżajsk ul. Mickiewicza 79

- Łańcut ul. Grunwaldzka 21

- Ropczyce ul. NMP 2

- Dębica ul. Piłsudskiego 19

- Wilcza Wola

- Kolbuszowa ul. Wolska 7

- Przepompownia wody Chwałowice - Janiszów

- Przepompownia wody Gorzyce

- Przepompownia wody Zabrnie

- Przepompownia wody Siedleszczany

- Przepompownia wody Wola Wadowska

- Przepompownia wody Szafranów

Zabezpieczenia przeciwkradzieżowe:

L.p Oznaczenie nieruchomości Zabezpieczenia

1 Rzeszów ul. Hetmańska 9 - monitoring obiektu 21°°- 63°

- drzwi z dwoma zamkami (1. zamek z atestem

szyby bezpieczne )

2 Mielec ul. Korczaka 4 - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami

- bez dozoru

3 Jarosław ul. Traugutta 9 - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami ,

- bez dozoru

4 Lubaczów ul. Słowackiego 13 - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami

- bez dozoru

5 Sanok ul. Piłsudskiego 10 - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami bez

dozoru

6 Krosno ul. Żółkiewskiego 10 - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami bez

dozoru

7 Jasło ul. Stroma 2 - monitoring obiektu

8 Polańczyk - domki letniskowe - drzwi wejściowe z dwoma wmontowanymi zamkami zabezpieczone kratami na parterze

9 Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 86 - monitoring obiektu

4. Dodatkowy zakres ubezpieczenia mienia od ryzyka powodzi oraz zalania , awarii instalacji w wyniku powodzi.

Ubezpieczenie mienia wymienionego w pkt. 1.1. od ryzyka powodzi oraz zalania, awarii instalacji w wyniku powodzi.

Powódź - zalanie terenów w następstwie podniesienia się stanu wody w korytach wód płynących lub w zbiornikach wód stojących i wystąpienia z brzegów na skutek opadów atmosferycznych , topnienia śniegu i lodu , zatorów lodowych, spływu wód po stokach, zboczach górskich i falistych lub podniesienia się poziomu morskich wód przybrzeżnych.

Zalania - bezpośrednie działanie mediów : wody , pary, cieczy lub innych substancji, na ubezpieczone mienie, które wydostały się w sposób nagły , niezamierzony i niekontrolowany z urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania bądź urządzeń technologicznych przesyłających media w postaci cieczy lub pary , wskutek :

-awarii instalacji lub urządzeń technologicznych

- nieumyślnego pozostawienia otwartych zaworów

- cofnięcie się wody lub ścieków z ogólnodostępnej sieci wodociągowej albo kanalizacyjnej

będących następstwem powodzi

-samoistnego rozszczelnienia się zbiorników.

Uwaga: Powyższy zakres ubezpieczenia nie ma charakteru obowiązkowego. Fakt nie złożenia przez Wykonawcę oferty na dodatkowy zakres, nie będzie stanowił podstawy do odrzucenia oferty. Wykonawca, który zaproponuje ubezpieczenie w/w zakresie uzyska dodatkowe punkty w kryterium określonym pkt. X siwz

Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:

- Zakres ww. ubezpieczeń bez franszyzy redukcyjnej , bez franszyzy integralnej i bez udziału własnego.

- Przed złożeniem oferty , w celu zapoznania się z zabezpieczeniami przeciw kradzieżowymi nieruchomości objętych ubezpieczeniem, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w tych obiektach.

- Wykonawca przyjmuje istniejący u Zamawiającego system zabezpieczeń bez zastrzeżeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień uzupełniających wynosić będzie maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty(załącznik Nr 1 do siwz) oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik nr 1 - Zakres rzeczowy, Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 4 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 -Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania .Załącznik nr 6 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Oświadczenia Wykonawców (np. zał. Nr 2 i 3), pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie i ewentualne pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę winny być przedłożone w oryginale 3) Ofertę składa się w formie pisemnej. 3. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.6 załącznik nr 4, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.4. Postanowienia w przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5) Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej. 6)Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 7) Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy. 8) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:- formularz oferty i załączniki nr 1, 2, 5, 6 Wykonawcy występujący wspólnie składają, jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, - załączniki nr 3, 4 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie,5. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych. 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2) Powołując się na spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez inny pomiot. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów stanowiące zał. nr 6 do oferty.6. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) Posiadający wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, c) Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. e) Niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) Którzy wykażą spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i Ustawie Prawo Zamówień Publicznych. g) Którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - dodatkowy zakres ubezpieczenia - 0.4

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo bez odszkodowania i zgody Wykonawcy do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia.

Wartość zakresu wyłączonego zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje załącznika nr 1 do umowy Zakres rzeczowo-finansowy

W takim przypadku zostanie dokonana przez strony zmiana wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 121 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15 zł za stronę formatu A-4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 08:30, miejsce: budynek PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. nr 222 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Miejsce i termin otwarcia ofert: budynek PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - sala konferencyjna (II p.), w dniu 10.12.2012 r. o godz. 09:00

2) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

P. Kazimierz Czuma - PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9, pok. 16, tel. (017) 85-37-455.

3) Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 483296 z dnia 2012-11-30

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-03 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.