Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-30 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-03  

|<<

   

 >>|

2012-11-30  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-30

Dz.U. nr: 3133

Żarnów: Gmina Żarnów

Żarnów: Ubezpieczenie mienia Gminy Żarnów

Numer ogłoszenia: 253239 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żarnów , ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów, woj. łódzkie, tel. 044 7577055, faks 044 7577057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Żarnów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem

i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:

1. Urząd Gminy,

ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów

NIP: 768-10-03-781

REGON: 000-551-361

2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarnowie

ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów

NIP: 7681612787

REGON: 590787709

3. Gminna Biblioteka Publiczna w Żarnowie

ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów

NIP: 7681755937

REGON:100246689

4. Gimnazjum w Żarnowie

ul. Polna 1, 26-330 Żarnów

NIP: 590727274

REGON: 7681612066

5. Szkoła Podstawowa im. Juliana Bartoszewicza z Żarnowie

ul. Przedborska 10, 26-330 Żarnów

NIP: 7681612043

REGON: 000678707

6. Szkoła Podstawowa w Klewie

Klew 38,26-330 Żarnów

NIP: 7681612818

REGON: 590297572

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.

Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje:

Ubezpieczenia wspólne:

- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

- Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

- Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej.

Ubezpieczenia indywidualne:

- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

- Ubezpieczenia komunikacyjne.

Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje:

- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna),

- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna).

Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

    Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania

    w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 65.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na podstawie przedłożonych dokumentów;

      Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór stanowi zał. nr 1a do oferty; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór stanowi zał. nr 1b do oferty; 3) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy o udzielenie zamówienia publicznego - wzór stanowi zał. nr 2 do oferty; 3) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę - dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty; 4) Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późń. zm.) - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty; 5) oświadczenie Wykonawcy o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego - dokument ten będzie stanowić Zał. nr 6 do oferty; 6) oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa - dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych - wzór stanowi zał. nr 7 do oferty; 7) Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia - dokumenty będą stanowiły zał. nr 8 do oferty ; 8) wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - wzór stanowi dodatek nr 1 do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy

w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:

1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki;

2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;

3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,

w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;

4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia;

5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;

6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

Warunki zmian:

a) inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;

b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia;

c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zarnow.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żarnowie, ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Żarnowie, ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 253239 z dnia 2012-11-29

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-30 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.