+ Najważniejsza jest stabilna sytuacja finansowa PZU
+ PZU chce mocno wejść na rynek medyczny
Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU, mówi o zmianie logo spółki, podkreślając, że jest to duże osiągnięcie. Wskazuje, że za wcześnie jest na ocenianie czy odświeżenie marki wpłynie na biznes i wizerunek PZU. Stwierdza ponadto, że mimo wszystko najważniejsze są wyniki i stabilna sytuacja finansowa.
Prezes kreśli również strategię firmy na lata 2012-2014, która nosi nazwę PZU 2.0. Przekonuje, że PZU to wizja silnej, prokonsumenckiej marki, wykorzystującej nowe technologie. Jest to również wykorzystanie kompetencji czołowego asset managera w Polsce do zbudowania wizerunku firmy z sukcesem zarządzającej środkami klientów. Ponadto PZU chce zrobić mocne wejście na rynek medyczny. Dodaje, że grupa w I kwartale 2013 planuje pierwszą sprzedaż ubezpieczeń na Łotwie, zaś w II w Estonii. (SGI)
Za:
Dziennik Gazeta Prawna nr 233 (2012-11-30), str. C6, Krzysztof Polak, Sukces nas cieszy, ale nasz potencjał i ambicje sięgają zdecydowanie dalej
Zobacz firmy: PZU
Artykuł: <<< 2012-11-30 >>>
Andrzej Klesyk , prezes zarządu PZU , mówi o zmianie logo spółki,...
Prześlij artykuł