Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-30 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-12-03  

|<<

   

 >>|

2012-11-30  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-30

Dz.U. nr: 3133

Andrzej Klesyk o sukcesach PZU

(PZU)

+ Najważniejsza jest stabilna sytuacja finansowa PZU

+ PZU chce mocno wejść na rynek medyczny

 

Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU, mówi o zmianie logo spółki, podkreślając, że jest to duże osiągnięcie. Wskazuje, że za wcześnie jest na ocenianie czy odświeżenie marki wpłynie na biznes i wizerunek PZU. Stwierdza ponadto, że mimo wszystko najważniejsze są wyniki i stabilna sytuacja finansowa.

Prezes kreśli również strategię firmy na lata 2012-2014, która nosi nazwę PZU 2.0. Przekonuje, że PZU to wizja silnej, prokonsumenckiej marki, wykorzystującej nowe technologie. Jest to również wykorzystanie kompetencji czołowego asset managera w Polsce do zbudowania wizerunku firmy z sukcesem zarządzającej środkami klientów. Ponadto PZU chce zrobić mocne wejście na rynek medyczny. Dodaje, że grupa w I kwartale 2013 planuje pierwszą sprzedaż ubezpieczeń na Łotwie, zaś w II w Estonii. (SGI)

Za:

Dziennik Gazeta Prawna nr 233 (2012-11-30), str. C6, Krzysztof Polak, Sukces nas cieszy, ale nasz potencjał i ambicje sięgają zdecydowanie dalej

 

Zobacz firmy: PZU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-30 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.