Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-28 >>>

 

Komentarze

 

Nawigacja

2012-11-29  

|<<

   

 >>|

2012-11-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-28

Dz.U. nr: 3131

Komentarz do: Niemedialna jakość codziennej pracy operacyjnej

(Liberty Direct, Link4, PUPiF, RzU)

Szanowny Panie Dyrektorze,

z zainteresowaniem przeczytałem Pana artykuł w poniedziałkowym numerze Dziennika Ubezpieczeniowego (zobacz: Niemedialna jakość codziennej pracy operacyjnej). Chciałbym się odnieść do punktu 3 "Zarządzanie efektywnością i jakością procesów", w którym zachęca Pan do porównania wskaźników liczby skarg do Rzecznika Ubezpieczonych. Liberty Direct nie znalazło się w Komunikacie Kwartalnym PIPUiF (www.posrednicy.org.pl) ze względu na to, że funkcjonuje w formie oddziału i w raporcie Rzecznika Ubezpieczonych, na którym się bazujemy, nie jest podany udział Liberty Direct w rynku. Jednak szacując wskaźnik skarg dla Liberty Direct wyniósłby on ok. 140%. To oczywiście dużo lepszy wynik niż Link4, który jest na ostatnim miejscu w naszym rankingu ze wskaźnikiem ponad 267% jednak dalej jest to wynik zdecydowanie gorszy od średniej rynkowej nie mówiąc już o najlepszych towarzystwach.

Z wyrazami szacunku

Adam Sankowski

Prezes Zarządu Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych

 

Linki:  

Zobacz komentowany tekst:

Niemedialna jakość codziennej pracy operacyjnej

Zobacz także:

Komentarz Czytelnika 2

 

Zobacz firmy: Liberty Direct, Link4, PUPiF, RzU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-28 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.