Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-21 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-22  

|<<

   

 >>|

2012-11-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-21

Dz.U. nr: 3126

Olkusz: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.

Olkusz: NZA/2/ZP/12 Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną

Numer ogłoszenia: 461048 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. , ul. Kluczewska 4, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6431415, faks 032 6431415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZA/2/ZP/12 Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną

Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,

Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji,

Ug Ubezpieczenie gotówki, od kradzieży z włamaniem i rabunek,

Um Ubezpieczenie maszyn budowlanych,

Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr I - określony został w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.

    ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,

    ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji,

    ubezpieczenie gotówki, od kradzieży z włamaniem i rabunek,

    ubezpieczenie maszyn budowlanych,

    ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

    nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję tj. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie ; w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje (zamówienia ciągłe) należycie

      w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

      co najmniej 1 zlecenia (usługi) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia przez okres 2 lat ,

      lub

      co najmniej 2 zleceń (usług) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia przez okres 1 roku.

      Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie ; w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym: ( co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie ; w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty.

2. Wykaz placówek, które będą obsługiwać zamówienie - wg wzoru Załącznik nr 6.

3. Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń - wg wzoru Załącznik nr 7.

4. Oświadczenie o procedurze likwidacji szkód - wg wzoru Załącznik nr 8.

5. Statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.

6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców - wg wzoru Załącznik nr 9.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umów w stosunku do treści oferty nastąpi w przydatku poniższych okoliczności:

- cena brutto umowy na usługi ubezpieczeniowe ulegnie obniżeniu w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia do ubezpieczenia. Rozliczenie składki ubezpieczeniowej nastąpi na podstawie art. 813 kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.olkusz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 32-300 Olkusz,ul. Kluczewska 4 w godz.od 7.00 do 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 13:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 32-300 Olkusz, ul. Kluczewska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 461048 z dnia 2012-11-20

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.