Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-19 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-11-20  

|<<

   

 >>|

2012-11-19  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-16  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-19

Dz.U. nr: 3124

Nowa kampania mBanku

(AMBASADA Brand Communications, BRE, Flota Film, MPG, mBank)

+ mBank rusza z nową kampanią promocyjną

+ Dotyczy ona eKONTA i ubezpieczeń komunikacyjnych

 

mBank rozpoczyna kampanię reklamową eKONTA. Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Klienci mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowania na

Promocyjne ceny AC i OC obowiązują do 31 marca 2013.

mSaverze. Wraz z kampanią, startuje promocja w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych mBanku. Poza "Gwarancją Najniższej Ceny na OC i AC", bank we współpracy z BRE Ubezpieczenia oferuje rabaty w wysokości 20% na AC i 10% na OC mDirect. Aby z nich skorzystać, należy wykupić polisę i założyć darmowy rachunek eKONTO do 31 marca 2013 r.

Działania reklamowe będą prowadzone do 9 grudnia br. i skoncentrują się na telewizji oraz internecie. Kampanię opracowała agencja AMBASADA Brand Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG. Elementem nowej kampanii jest premierowy spot telewizyjny, wyreżyserowany przez Bartosza Prokopowicza, a wyprodukowany przez Flota Film. (DMD)

Za:

mBank

 

Zobacz firmy: AMBASADA Brand Communications, BRE, Flota Film, MPG, mBank

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-19 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.