Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-16 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-19  

|<<

   

 >>|

2012-11-16  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-15  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-16

Dz.U. nr: 3123

Łódź: IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana

Łódź: Wykonywanie usługi ubezpieczenia. (Sprawa nr ZP/30/2012)

Numer ogłoszenia: 452922 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana , ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6556660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jszpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ubezpieczenia. (Sprawa nr ZP/30/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia IV Szpitala Miejskiego im. dr. Henryka Jordana w Łodzi, w zakresie:

Dla PAKIETU 1: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

Dla PAKIETU 2: ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie Pakietu 1 (do 50%)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem lub dokument równoważny. Metoda spełnia-niespełnia na podstawie załączonych do wniosku dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI POSIADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH. Metoda spełnia-niespełnia na podstawie załączonych do wniosku dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI POSIADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WSKAŹNKÓW FINANSOWYCH;

2) Pełnomocnictwa osób podpisujących wniosek w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa osób podpisujących wniosek w imieniu Wykonawcy winny być załączone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy złożą wymagane dokumenty oraz którzy uzyskają najwyższa ilość punktów obliczonych na podstawie oświadczenia o wysokości wskaźników finansowych wg formuły: wskaźniki muszą mieć wartość powyżej 100% (warunek minimalny), a za każde 10% powyżej 100% zostanie przyznane 5 punktów, ale nie więcej niż 50 punktów w odniesieniu do każdego wskaźnika

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany dla PAKIETU 1

a. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy,

b. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT,

c. zmiany korzystne dla Zamawiającego,

d. konieczność zmiany zakresu ochrony, w związku ze zmianą zakresu prowadzonej przez Zamawiającego działalności,

e. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe, zmiana nazwy lub siedziby,

f. zmiana podwykonawcy Wykonawcy, o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Zamawiający wyrazi na nią zgodę,

g. inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.merydian.pl; www.jszpital.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępne będą w siedzibie pełnomocnika - adres: MERYDIAN BDU SA 90-456 Łódź ul. Piotrkowska 233.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba pełnomocnika - adres: MERYDIAN BDU SA 90-456 Łódź ul. Piotrkowska 233, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zakres ubezpieczenia - 5


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 452922 z dnia 2012-11-15

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-16 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.